۵۰ واحد مستقر در شهرک‌های صنعتی قزوین در نمایشگاه دبی حضور می‌یابند

قزوین-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۵۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نمایشگاه بین المللی ۲۰۲۰ دبی حضور می‌یابند.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا خانپور روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی جهت حضور واحدهای تولیدی در این نمایشگاه، اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی ۲۰۲۰ دبی برای اولین بار در منطقه خاورمیانه برگزار می شود که در این راستا پاویون صنعت ایران با محوریت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برای حضور واحدهای تولیدی، دانش بنیان و هیات های تجاری استان برنامه ریزی کرده است.
وی همچنین گفت: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان، معرفی کالاها و خدمات جدید شرکت ها، ایجاد پیوند و زمینه های همکاری های آتی چون مشارکت، سرمایه گذاری، انتقال فناوری میان واحدهای تولیدی و فراهم نمودن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف انجام می‌شود.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی استان ۸۰ درصد هزینه‌های حضور واحدهای تولیدی را در این نمایشگاه تا سقف یک میلیارد ریال پرداخت می کند و تاکنون ۵۰ واحد متقاضی شرکت در این نمایشگاه شده اند.
خانپور تصریح کرد: در سال گذشته ۲۱۴ واحد تولیدی در بیش از ۵۰ نمایشگاه داخلی و خارجی به صورت حضوری و مجازی با پرداخت یارانه حمایتی این شرکت به مبلغ بیش از پنج میلیارد ریال شرکت کردند.
نمایشگاه ۲۰۲۰ دبی از ۹ مهر ۱۴۰۰ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی در فضای ۵۰۰ هکتاری و با حضور ۱۹۸ کشور و نهادهای بین المللی با شعار پیوند افکار و ساخت آینده برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha