۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84420512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در مهاباد کشف شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: ۱۰۰ هزار لیتر روغن موتور و روان کننده احتکار شده در یکی از روستاهای این شهرستان کشف شد.

محمد جهین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر احتکار روغن موتور توسط افراد سودجو و سوداگران بازار و به منظور برخورد با مجرمان و محتکران مراتب در دستور کار بازرسان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بازرسی از این محل ۱۰۰ هزار لیتر روغن موتور و روان کننده در مجموع به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به پلمب این محل اظهار داشت: در همین راستا پرونده احتکار برای مالک روغن موتور تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

جهین با بیان اینکه متصدیان انبارهای سطح شهر موظف به ثبت‌نام در سامانه انبارها هستند، اضافه کرد: اگر واحدها نسبت به ثبت موجودی انبارهای خود اقدام نکنند، کالای آنان مشمول کالای قاچاق خواهد بود و در صورت ثبت انبار در سامانه، اگر رسید و حواله کالا ثبت نشود، کالای آنان احتکار محسوب و برابر قانون با آن برخورد می‌شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اطلاع از وجود انبار کالاهای احتکار شده با شماره تلفن ۱۲۴ و یا ۴۲۴۴۹۹۷۴ تماس گرفته و موارد را گزارش کنند.

به گزارش ایرنا، هفته جاری یک انبار احتکار انواع خودروهای سواری به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شده بود.

احتکار اقلام مورد نیاز مردم توسط عده‌ای سودجو از جمله مشکلات این روزهای کشور به شمار می‌رود و رصد اقلام موجود در انبار می‌تواند از این مشکل جلوگیری کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha