۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸
کد خبر: 84421343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت سایت‌های مخابراتی و ارتقای سایت‌های موجود در مناطق روستایی فارس

شیراز- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس اعلام کرد:سایت های جدید مکالمه تلفن همراه و یک سایت مکالمه و اینترنت در مناطق روستایی استان ساخته شد و چند سایت موجود در این مناطق ارتقای کیفی یافت.

 روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از قول مهرداد سهرابی افزود:‌این سایت ها برای بهبود پوشش مکالمه و محرومیت زدایی ارتباطی ایجاد شده است که روستاهای ارتقا یافته شامل کورده شیخ و گاوبست از توابع شهرستان لارستان و روستای گچ نقاشی از توابع شهرستان شیراز است.
وی ادامه داد: همچنین از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و روستاهای ابولوردی از توابع شهرستان پاسارگاد و کدنج از توابع شهرستان شیراز از محل منابع توسعه ای اپراتور همراه اول ارتقا یافت.
سهرابی اظهار کرد: در حوزه مکالمه تاکنون بیش از ۲۳۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فارس که معادل ۹۸/۴ درصد این روستاها می شود از ارتباط صوت و مکالمه تلفن همراه برخوردارند.
وی همچنین گفت:روستاهای برخوردار شده از اینترنت پرسرعت همراه شامل روستاهای کدنج، باب ایور و خارگان از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز جمعاً با پوشش جمعیتی افزون بر ۲۷۰۰ نفر از محل منابع توسعه ای اپراتور همراه اول و روستای گچ نقاشی  از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز با پوشش جمعیتی افزون بر ۱۲۰ نفر  از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha