۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 880
کد خبر: 84421899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تفتیان: ۲۰ روز پیش از المپیک کرونا گرفتم

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۴۵
کد خبر: 84421899
تفتیان: ۲۰ روز پیش از المپیک کرونا گرفتم

توکیو- ایرنا- دونده سرعتی ایران گفت: ۲۰ روز پیش از بازی‌های المپیک به کرونا مبتلا شدم و همین موضوع روی عملکردم تاثیر منفی گذاشت.

به گزارش ایرنا، امروز(شنبه) حسن تفتیان در مرحله مقدماتی دو ۱۰۰ متر بازی‌های المپیک با رکورد ۱۰ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه در رده چهارم گروه خود قرار گرفت و حذف شد.

وی درباره عملکردش گفت: ۲۰ روز قبل از سفر به توکیو، با برگشت از فرانسه به ایران یک فاجعه برایم رخ داد. کرونا گرفتم و به همین دلیل دو هفته تمرین نکردم و تحت درمان بودم. ماده ۱۰۰ متر خیلی حساس است.

تفتیان وی ادامه داد: فصل خیلی خوبی داشتم. همه چیز را برای المپیک هماهنگ کرده بودم ولی دو هفته نداشتن تمرین و کرونا خیلی بدنم را ضعیف کرد و روی عملکردم تاثیر منفی گذاشت.

رکوردار دو ۱۰۰ متر ایران گفت: با این حال حس می‌کنم مسابقه خوبی دادم. انتظار داشتم با رکورد ۱۰ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه به نیمه‌نهایی صعود کنم اما مسوولان برگزاری، تعداد کسانی را که با رکورد به مرحله بعد رسیده بودند کم کردند. اسم من بین ۲۴ نفر برتر  ۱۰۰ متر است اما حذف شدم.

وی افزود: صبح با همگروهی‌هایم متوجه سختی گروه شدم. رقبایم را می شناختم و با همه این شرایط مسابقه خوبی داشتم و حتی رویای دویدن در فینال المپیک را داشتم. هدفم هم همین بود و دور از دسترس نبود. وقتی دو هفته قبل از مسابقه تمرین نکردی و ۱۰ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه می دوی، باشرایط بهتر، نتیجه بهتری می گیری.

دونده ۱۰۰ متر المپیکی ایران گفت: برای این نتیجه هیچ دلیلی نمی‌توانم بیاورم جز خواست خداوند. پروتکل‌های بهداشتی را کامل رعایت کردم. دو سال تمام در روزهای سخت کرونایی سفر می‌کردم و مبتلا نشدم. شاید از مهدی پیرجهان هم بدشانس‌تر بودم.

وی گفت: همه چیز عالی بود و خیلی آماده بودم. در این فصل تمرین می‌کردم و در هیچ مسابقه‌ای با آمادگی کامل شرکت نکردم چراکه هدفم خیلی بزرگ‌تر بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha