نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایجاد همبستگی تشکل‌ها بی‌بدلیل است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در لحظات تلخ و شیرین همراه مردم بوده است، گفت: نقش این شورا در ایجاد و تقویت همبستگی بین جناح‌ها و تشکل‌های سیاسی بی‌بدلیل است.

محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد انقلابی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دین اسلام است  و بر این اساس با تدبیر حکیمانه امام راحل نهادی تحت عنوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شکل گرفت.

وی گفت: این شورا در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در ایجاد همبستگی تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در برگزاری مراسم و آیین‌ها و ایجاد تمهیدات لازم برای حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاست‌های استکبار جهانی نقش موثری داشته است.

وی افزود: نقاط قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی به همه دنیا آشکار شده است و امروز دشمنان به انسجام مردم ایران پی برده اند.

وی گفت: دشمنان اسلام گمان کردند که با ایجاد تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی می‌توانند بر ما پیروز شوند اما مردم در مقابل این افکار شوم ایستادگی کردند زیراکه برای این نظام خون شهدای بسیاری ریخته شده است.

شجاعی رهبر معظم انقلاب و مردم را دو مولفه اصلی قدرت نظامی جمهوری اسلامی معرفی کرد و افزود: این دو مولفه قدرت مبتنی بر ارزش‌های دینی است که سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان نظام ایجاد کرده است.

وی در ادامه سخنانش به مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم باتوجه به فشار اقتصادی پای صندوق های رای حضور یافتند و این نشان دهنده اعتماد مردم به مسوولان این کشور است.

برگزاری ۱۱۶ مراسم در خراسان شمالی

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه این دیدار اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی در استان ۱۱۶ مراسم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری با بیان اینکه در مراسم ۱۵ خرداد امسال بیش از سه هزار نفر حضور داشتند، گفت: در آیین ۲۲ بهمن پارسال نیز هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو شرکت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha