استقرار بیمارستان سیار ویژه کرونا در شهرستان بهارستان تهران

تهران-ایرنا- بیمارستان سیار احسان ویژه پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان حاشیه ای بهارستان تهران مستقر شده است.

این مرکز سیار شامل ۲ چادر بیمارستانی با ظرفیت ۲۰ تخت بستری و قابلیت ۴۰۰ نفر درمان روزانه رمدسیورتراپی برای یاری به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان اعزام و مستقر شده است.

سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان گفت که پیش از این بیمارستان صحرایی احسان در کنار بیمارستان میلاد استقرار یافته و تا کنون برای هشت هزار نفر خدمات درمانی انجام داده است.
وی افزود: این بیمارستان سیار در بیمارستان‌های کرونایی تهران به انجام خدمات درمانی مشغول بوده است و سه هزار درمان سرپایی و رمدسیورتراپی در بیمارستان بوعلی ۱۶ هزار رمدسیورتراپی در بیمارستان مسیح دانشوری و ۸۰۰ بستری کامل در بیمارستان امام حسین (ع) تهران است.
بنابر اعلام روز دوشنبه روابط عمومی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) از ابتدای شیوع سویه دلتای ویروس کرونا  به ویژه استان سیستان و بلوچستان، بیمارستان سیار احسان در زاهدان مستقر شده و تاکنون یک هزار و ۷۰۰ بیمار با رمدسیورتراپی و سرپایی درمان شده‌اند.

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha