۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۱۹
کد خبر: 84424372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ متهم تحت تعقیب در ایلام دستگیر شدند

۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۱۹
کد خبر: 84424372
۱۰ متهم تحت تعقیب در ایلام دستگیر شدند

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام گفت: طی یک هفته گذشته ۱۰ نفر از محکومان تحت تعقیب این استان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز دوشنبه اظهار داشت: بمنظور مطالبه به حق شهروندان و ارتقا امنیت اجتماعی، طرح دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب به مدت یک هفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی و با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه مجرمان متواری در نقاط گوناگون استان را شناسایی و پس از انجام عملیات های متعدد و غافلگیرانه، تعداد ۱۰ نفر از این افراد را که سابقه سرقت و کلاهبرداری را در پرونده خود داشته اند، شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: پلیس در راستای برخورد با مجرمان و شناسایی و دستگیری آنان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دستگیری سه سارق در ایلام 

رییس پلیس آگاهی استان ایلام از کشف هشت فقره انواع سرقت با دستگیری سه سارق در شهرستان ایلام خبر داد. 

سرهنگ خداداد رشیدی در تشریح این خبر بیان داشت: بدنبال وقوع چندین فقره سرقت، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و بررسی ادله و مستندات و مراقبت های نا محسوس موفق شدند سه سارق سابقه دار و حرفه ای منزل، قطعات و محتویات داخل خودرو را در شهرستان ایلام شناسایی کنند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی این سه سارق دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به هشت فقره انواع سرقت؛شامل سه فقره سرقت منزل،۲ فقره قطعات خودرو و سه فقره محتویات خودرو اعتراف، و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha