۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84425057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان شادگان برای رفع مشکل فاضلاب این شهر ضرب‌الاجل تعیین کرد

آبادان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شادگان با تاکید بر لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب در معابر این شهر برای رفع این مشکل ضرب الاجل تعیین کرد.

به گزارش ایرنا ، رضا کیانی‌راد روز سه شنبه در بازدید از برخی مناطق شهر شادگان که مشکل پس زدگی فاضلاب دارند با بیان اینکه یکی از وظایف دادستانی صیانت از حقوق عامه است اظهار داشت: بر اساس قوانین و مقررات دادستان به عنوان مدعی العموم مکلف است در مواردی که بهداشت عمومی در معرض تهدید قرار می گیرد ورود کند و  اقدام قانونی را برای حل مشکل انجام دهد.

وی گفت: پس زدگی فاضلاب در معابر شهری شادگان تهدیدی جدی برای بهداشت و سلامت شهروندان محسوب می شود.

دادستان شادگان با بیان اینکه مشکل سرریز فاضلاب در برخی از خیابان‌ها و معابر شادگان سلامت مردم را  تهدید می کند اظهار داشت:دادستانی به عنوان مدعی العموم، علاوه بر بازدید میدانی از مناطقی از شهر شادگان که مشکل سرریز فاضلاب دارند اقدام  قانونی فوری را برای حل مشکل انجام خواهد داد.

کیانی راد همچنین با تاکید بر اینکه قانونگذار برای کسانی که بهداشت عمومی جامعه را تهدید کنند تا یک سال حبس در نظر گرفته است گفت: در همین راستا برای افراد و مسئولانی که در زمینه ایجاد وضعیت نامطلوب بهداشتی ناشی از سرریز فاضلاب در شهر شادگان دخیل هستند پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا سرریز فاضلاب در برخی مناطق و معابر شهری شادگان علاوه بر مشکلات بهداشتی ، تردد شهروندان را نیز با مشکل مواجه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha