تسهیل توسعه واحدهای صنعتی و معدنی استان تهران

تهران-ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به مصوبه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار گفت: صدور مجوز توسعه و نوسازی برای واحدهای صنعتی و تولیدی صنفی مستقر در داخل و خارج شهرک ها و نواحی صنعتی بلامانع شد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، یداله صادقی به نامگذاری سال جاری "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها "اشاره کرد  و افزود: درپنجاه و دومین نشست هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار، تسهیل توسعه واحدهای صنعتی و معدنی درمحدوده شعاع ۱۲۰کیلومتری استان تهران مصوب و جهت اجرا ابلاغ شد.

صادقی تصریح کرد: براساس این مصوبه صدور مجوز توسعه و نوسازی برای واحدهای دارای پروانه بهره برداری و پروانه کسب تولیدی و کارت شناسایی مستقر درداخل و خارج شهرک ها و نواحی صنعتی، تا حداکثر دو برابر ظرفیت موجود در زنجیره تولید درعرصه و اعیان موجود با رعایت ضوابط زیست محیطی مربوطه بلامانع است.

وی تاکید کرد: براساس این مصوبه سازمان حفاظت محیط زیست مکلف است به استعلام های مربوطه به توسعه واحدهای صنفی و صنعتی تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی حداکثر مدت ۲۰روز از تاریخ تکمیل مدارک و مستندات پاسخ دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بیان داشت: اجرای این مصوبه موجب افزایش ظرفیت تولید، ارتقای فناوری و افزایش اشتغال در صنایع استان خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha