٣.٢ هزار میلیارد ریال در رزمایش‌های مواسات استان سمنان جمع‌آوری شد

سمنان- ایرنا- فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: سه هزار و ٢٠٠ میلیارد ریال تنها در رزمایش مواسات قرارگاه استان جمع‌آوری شد و کمک‌ها در بخش‌های مختلف در اختیار اقشار مردم قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سردار حمید دامغانی شامگاه سه‌شنبه در نشست با رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: اتاق بازرگانی توانسته در زمان کرونا تأثیرات بسیار مثبتی داشته باشد، کمک‌های فعالان اقتصادی چشمگیر و پراهمیت بوده است. 

وی ادامه داد: هم‌افزایی مجموعه‌های خدمات‌رسانی در استان سمنان بی‌سابقه بود و همه سازمان‌های خدمت‌رسان ذیل یک قرارگاه قرار گرفتند و توانستند خدمات بسیار ارزنده‌ای به اقشار جامعه داشته باشند.  

فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان تصریح کرد: با توجه با ظرفیت‌های واحدهای صنعتی استان، بسیاری از کمک‌ها، از تولیدات و محصولات کارخانه‌ها استان تأمین شد. 

 دامغانی ادامه داد: این قرارگاه توانسته شبکه کاسبان امین را تشکیل بدهد و در این شبکه توزیع از در کارخانه بدون حضور واسطه به دست مصرف‌کنندگان رسانده می‌شود. 

وی تصریح کرد: قرارگاه عمران و آبادانی و بسیج سازندگی توانسته بسیار تأثیرگذار باشد مواردی همانند اشتغال، ایجاد صندوق قرض‌الحسنه، رفع مخاطرات آب در مناطق محروم از جمله خدمات و اقدامات این قرارگاه می‌باشد 

فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: در حوادث غیرمترقبه مانند سیل کرمانشاه و گلستان و زمین‌لرزه سی‌سخت سپاه قائم(عج) استان حضور پررنگ داشته است و هدف این خدمات رضایت مردم است. 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان هم در این نشست گفت: مجموعه سپاه قائم(عج) استان در این مدت بسیار زحمت کشیده و هماهنگی و انسجام امدادگران بسیار مهم و ارزنده است. 

علی اصغر جمعه ای گفت: انسجام سازمان‌های خدمت‌رسان در قرارگاه و کمک‌ها در رزمایش‌های مواسات تأثیرگذار بود، این قرارگاه می‌تواند به عنوان پیشنهاد در اقدام بعدی کمک‌های نقدی را با توجه به شرایط معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار بدهد، و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در کنار سپاه استان است تا هماهنگی‌ها منسجم و هدفمند باشد. 

جمعه‌ای بیان کرد: مسئله اول استان سمنان آب و پدیده نشست دشت‌ها مخاطره‌آمیز است، باید با هماهنگی و بسیج عمومی آبخیزداری متناسب دشت‌ها به انجام برسد. 

رئیس اتاق بازرگانی سمنان خاطرنشان کرد: این اتاق مکاتبات مختلفی با نهادهای حکومتی در خصوص واکسیناسیون صنعتگران و محیط کارگری انجام داده است، بسیج می‌تواند در طرح واکسیناسیون صنایع به تولید کمک شایانی کند. 

در ادامه این نشست مجموعه همکاری‌های متقابل موردبحث و تبادل قرار گرفت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha