۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۰۶
کد خبر: 84425728
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

فیلم کوتاه حدس فروشنده از فارس درجشنواره ملی آسمان سوم شد

شیراز- ایرنا- فیلم کوتاه حدس فروشنده ساخته زهیر سقاچی که نماینده فارس بود توانست در بخش داستانی جشنواره ملی آسمان مقام سوم را در رقابت با فیلم های دیگر کسب کند.

محسن دانشور بیری که مشاور کارگردان و یکی از تهیه کنندگان فیلم حدس فروشنده است در گفت و گو با ایرنا بیان کرد:این فیلم روایتگر قصه انسان هایی است که رفتار شخصی و در سطح وسیع تر رفتار اجتماعی آنها بصورت یک کنش در جامعه شکل می گیرد و بخشی از ناهنجاری های جامعه اصیل و فرهنگی را به صورت پنهان و آرام تبدیل به هنجار می کند.

وی گفت:روند ساخت و تهیه فیلم های داستانی در شهرستان ها مشکل است و کسانی که در این عرصه تلاش می کنند بخصوص در زمینه فیلم کوتاه باید بیشتر از پیش مورد توجه قرار گیرند.
عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: محسن دانشوربیری، وحیدسعیدی. نویسنده:مجتبی رنجبر. کارگردان:زهیرسقاچی. مشاور کارگردان و بازنویس فیلم نامه:محسن دانشوربیری.

تصویربردار:مسعوداحمدی. اصلاح رنگ و نور:شیما پور سهم الدین. صدابردار:مجتبی عزت حقیقی، حمیدحامی. طراح صحنه و لباس:مجتبی رنجبر، محمدحسین فلاح زاده. منشی صحنه: زینب مظفری. عکاس و تصویربردارپشت صحنه:محمدحسین فلاح زاده. تدوین و صداگذاری:محسن دانشوربیری. آهنگساز:محسن فلاح زاده. انتخاب بازیگر: مجتبی رنجبر. گریمور:مریم (گندم )دهقان. مدیرتولید:علی اصغرزارع. روابط عمومی:محمد حسین فلاح زاده. برنامه ریز :سیما اکبری.

بازیگران: مجتبی رنجبر، سید جواد زیتونی، طاهره شریفی، وحید سعیدی، یونس شمس،ناهید همتی،هستی کرمی.

جشنواره ملی آسمان با موضوعات مختلف در روندی هفت ماهه به انجام رسید و آیین اختتامیه آن سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ برگزار شد. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha