رئیس بیمارستان عسلویه: ظرفیت بخش کرونای این مرکز تکمیل شده‌ است

بوشهر - ایرنا - رئیس بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه استان بوشهر گفت: وضعیت کرونا در این شهرستان نگران کننده‌است و ظرفیت بخش کرونای این مرکز از بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ پر شده است

به گزارش ایرنا، خشایار وطن خواه روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: هم اکنون شماری از بیماران کرونایی به دستگاه وصل هستند و  مردم شهرستان و کارکنان شرکت ها باید بیشتر از گذشته پروتکل ها را رعایت کنند و بدون ماسک از منزل خارج نشوند

رئیس بیمارستان نبی اکرم عسلویه بیان کرد: کسانی که شرایط واکسن زدن دارند و نوبتشان شده‌است، نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

وی افزود: در موج پنجم شیوع ویروس کرونا (دلتا) بیشتر مبتلایان در این شهرستان خانوادگی هستند و دورهمی ها همچنان برقرار و بازار شلوغ است که ائمه جمعه و جماعت شهرستان باید در برگزاری نماز جمعه تجدید نظر کنند.

 وطن خواه گفت: بستری کرونا نیاز به سیستم تهویه مخصوص، تجهیزات و مانیتور، دسترسی به متخصص بیهوشی داخلی و کادر درمان دارد و در شرایط حاضر امکان ندارد که جایی دیگر برای این کار در نظر گرفت.

وی یادآورشد: روزانه ۴٠ کپسول اکسیژن برای بیماران مصرف می شود و در بعضی مواقع به دلیل مصرف زیاد کمبود داریم که شرکت های مستقر در منطقه باید در این زمینه کمک حال ما باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha