۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷
کد خبر: 84428460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در پاکدشت کشف شد

۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷
کد خبر: 84428460
۳۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در پاکدشت کشف شد

تهران- ایرنا- مدیر منطقه برق شهرستان پاکدشت گفت: طی هفته گذشته با کشف ۳ مزرعه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، ۳۱ دستگاه ماینر در پاکدشت کشف و جمع‌آوری شد.

حمیدرضا نادری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص طرح جمع‌آوری انشعاب غیرمجاز و دستگاه‌های استخراج رمزارز اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی و رصدهای اطلاعاتی، بازرسان اداره برق پاکدشت از ۲ منزل مسکونی و یک کارگاه، ۳ مزرعه استخراج رمزارز با استفاده از برق غیرمجاز ، کشف کردند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های رمز ارز یکی از عوامل مهم ناپایداری شبکه برق برای تامین برق مورد نیاز مصارف خانگی محسوب می‌شود، افزود: نیروهای بازرسی حراست و امور مشترکان شرکت منطقه برق شهرستان پاکدشت به صورت مستمر در حال بررسی اشتراک‌های برق هستند که در این بازرسی، تعداد ۳۱ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز کشف و جمع آوری شد.

وی ارزش تقریبی ماینرهای کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کرد.

نادری تصریح کرد: با توجه به فصل گرما و اوضاع کنونی حاکم بر جامعه، برخورد جدی با استفاده کنندگان غیرمجاز دستگاه های تولید رمز ارز توسط گروه های بازرسی مشترک از پلیس امنیت اقتصادی و بازرسان اداره برق در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه برق پاکدشت با اشاره به این‌که همکاری مردمی برای شناسایی این مراکز، بسیار تاثیر گذار است، تصریح کرد: از مردم درخواست می‌شود تا در صورت مشاهده هرگونه مصرف برق غیرمجاز و مشکوک، مراتب را از طریق شماره ۰۲۱۳۶۰۲۵۳۰۲ مرکز فوریت‌های شرکت توزیع نیروی برق شهرستان پاکدشت، گزارش دهند

مدیر منطقه برق پاکدشت گفت: طی یک و نیم سال گذشته برخورد با استخراج کنندگان غیرقانونی ارز دیجیتال در شهرستان تشدید شده و تاکنون ۶۶ مزرعه استخراج رمزارز با بیش از ۴ هزار دستگاه ماینر در پاکدشت کشف و جمع آوری شده‌است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha