نخست وزیر ژاپن آغاز به کار رییس جمهوری ایران را تبریک گفت

تهران- ایرنا- نخست وزیر ژاپن با ارسال پیامی خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، از سوی خود، مردم و دولت ژاپن، تحلیف و آغاز به کار رییس جمهوری کشورمان را تبریک گفت. 

به گزارش ایرنا از سفارت ژاپن در تهران، «سوگا یوشیهیده» نخست وزیر ژاپن روز جمعه با ارسال پیامی خطاب به آیت الله دکتر رئیسی، رییس جمهوری اسلامی ایران، از سوی خود، مردم و دولت ژاپن، تحلیف و آغاز به کار رییس جمهوری کشورمان را تبریک گفت. 

«سوگا یوشیهیده» در این پیام تاکید کرد: مایل است با همکاری رییس جمهوری ایران در جهت توسعه روابط تاریخی بین دوکشور که روابط دیرینه و دوستانه‌ای بوده و از دیرباز تداوم داشته، تلاش کند.

در پیام تبریک "سوگا یوشیهیده" آمده است: قویاً انتظار دارم که تحت رهنمودهای جنابعالی، ایران به عنوان کشور بزرگ منطقه، در جهت برقراری صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه، نقش خود را ایفا کند.

نخست وزیر ژاپن در پیام خود تاکید کرده است: ژاپن نیز قصد دارد به منظور کاهش تنش‌ها و برقراری ثبات در خاورمیانه، تلاش‌های دیپلماتیک خود را ادامه دهد و روابط نزدیکی با ایران داشته باشد.

به گزارش ایرنا، مراسم تحلیف آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه، (۱۴ مرداد) با حضور  مقامات داخلی و خارجی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و وی به عنوان رییس جمهوری سیزدهم ایران سوگند یاد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha