۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶
کد خبر: 84428906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۹ تن روغن و پودر رختشویی احتکار شده در هرسین کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی هرسین از کشف ۹ تن و ۴۲۰ کیلوگرم اقلام اساسی احتکاری شامل روغن مایع و جامد خوراکی و پودر رختشویی در این شهرستان به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. 

سرهنگ "علی عزیزیان" روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی هرسین از وجود یک انبار محل احتکار کالا، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در در کمربندی شمالی هرسین شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم به عمل آمد.

سرهنگ عزیزیان افزود: در این بازرسی ۶.۵ تن روغن خوراکی جامد، یک تن روغن خوراکی مایع و یک تن و ۹۲۰ کیلوگرم پودر رختشویی احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس هرسین در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق در نوسود کشف شد

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهر نوسود از توابع این شهرستان به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد

سرهنگ "حیدر حق جویان" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از حضور تعدادی قاچاقچی در نقاط مرزی ، تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شده و قاچاقچیان نیز با مشاهده ماموران و به جا گذاشتن بار قاچاق خود، با توجه به شناختی که از مناطق سخت گذر منطقه داشتند، موفق به فرار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه تصریح کرد: ماموران در بازرسی های انجام گرفته در محل ۷۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۹۰۰ میلیون ریال می رسد، از تلاش برای دستگیری قاچاقچیان شناسایی شده خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha