استاندار فارس: خبرنگاران، آیینه‌دار آگاهی‌بخشی و روشنگری هستند
عکس از آرشیو/ در حاشیه نشست خبری استاندار فارس با خبرنگاران در بهمن ۱۳۹۹

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: این روز، روز ارج نهادن به تلاش و خدمات آیینه داران آگاهی بخشی و روشنگری است.

عنایت الله رحیمی در این پیام که روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس آن را درج کرده افزود:کارِ ارزشمندِ خبرنگاران، عکاسان، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، کاری خطیر و تلاش و فداکاری آنان شایسته ارج گذاری است.
وی ادامه داد:خوشبختانه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به ویژه خبرنگاران با درک موقعیت حساس و حیاتی در برهه‌های مختلف از جمله در تلخکامی بروز و شیوع ویروس کرونا، به رسالتِ آگاهی بخشی و امیدآفرینی خود عمل کردند و در همراهی با مردم و مسئولین، به خوبی پیام رسانی و روشنگری نمودند.


استاندار فارس، ضمن گرامیداشتِ روز خبرنگار افزود: صمیمانه از اهتمام و بذل مساعی این قشر عزیز و خدوم، تقدیر و تشکر می کنم و برای تمام پرچمدارانِ آگاهی بخشی و امیدآفرینی، آرزوی سلامت و سربلندی دارم.

شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در روز هفدهم مردادماه ۷۷ به همراه ۹ دیپلمات ایرانی در مزار شریف به دست نیروهای طالبان به شهادت رسید و این روز در تقویم ملی به نام روز خبرنگار ثبت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha