۸۴ عدد تانکر به مردم مناطق فاقد آب سیستان و بلوچستان و خوزستان اهدا شد

زاهدان- ایرنا- مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین گفت: همزمان با بحران کرونا ۸۴ عدد تانکر به روستاهای فاقد آب در سیستان و بلوچستان و خوزستان اهدا شد.  

امیر اتابک افضلی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این بسته‌های معیشتی بین افرادی که تحت تاثیر وضعیت اقتصادی کشور قرار گرفته و در شرایط کرونایی آسیب دیده‌اند توزیع شد. 

وی ارزش هر بسته را ۵۰۰ هزار تومان اعلام و بیان کرد: توزیع این بسته‌ها در ۲ مرحله و در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه با تکیه بر مواسات و همدلی انجام شد.

افضلی ادامه داد: توزیع ۸۴۶ جفت کفش هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان، ۱۰۰ کیلو شکلات و هزار بسته آب معدنی از دیگر اقدام هایی است که در بحران کرونا با تاکید بر اهمیت حفظ کرامت انسانی در حمایت از نیازمندان صورت گرفت.

مدیرقرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین گفت: توزیع ۵۰ کپسول اکسیژن هر عدد به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان و ۸۴ تانکر ۲ هزار لیتری در روستاهای فاقد آب از جمله آبدوزک، کهنوک و مبین‌آباد، هر کدام به ارزش چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از دیگر اقدام‌هایی است که با حمایت سرلشگر پاسدار دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام‌ در بحران کرونای سیستان و بلوچستان و خوزستان انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha