۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 1254
کد خبر: 84429581
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از انهدام باند کلاهبرداران تا پلمب قهوه‌خانه در پایتخت

تهران- ایرنا- رئیس پلیس تهران بزرگ امروز /شنبه/ از انهدام باند کلاهبرداران و موادفروشان، دستگیری سارقان، کشف سلاح‌های جنگی و پلمب قهوه‌خانه‌ای در "خانی‌آباد" خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: در ماه اردیبهشت کارآگاهان این پایگاه مطلع شدند فردی با دریافت وجوهی از خانواده متهمان با ارائه مدارک جعلی در دادسراها ضامن متهمان می‌شود که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه "سعید دالوند" با اشاره به شناسایی هویت واقعی متهم که راننده یک دستگاه خودرو تاکسی بود، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در حالی که مشغول ضمانت متهمی در دادسرا بود، دستگیر و برای تحقیقات پلیسی به پایگاه یکم این پلیس انتقال یافت.

وی با بیان اینکه در عملیاتی دیگر، همدستان متهم که ۲ خانم بوده و در مخفیگاهشان در محدوده "سعادت آباد" دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از ۷۰ برگ جعلی مربوط به سازمان‌ها و نهادهای مختلف کشف شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: تاکنون متهمان به ۵۰ فقره کلاهبرداری با ادعای ضمانت دریافت وام و آزادی متهمان اعتراف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را یک میلیارد تومان اعلام کرده‌اند.

از انهدام باند کلاهبرداران تا پلمب قهوه‌خانه در پایتخت

انهدام باند فروش مواد افیونی در "شمال پایتخت"

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار داشت: مدتی قبل اخباری مبنی بر فعالیت مشکوک یکی از موادفروشان تهران به پلیس ارائه و اکیپی از ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به شناسایی محل فعالیت متهمان در محدوده یکی از محلات شمال پایتخت شدند.

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" ادامه داد: متهمان در حالی که در مخفیگاه خود مشغول به تهیه و بسته‌بندی مواد مخدر بودند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و از محل ۱۴ کیلو و ۴۱۳ گرم مواد مخدر سنتی و روان‌گردان گل کشف شد.

وی به آثار مخرب مواد مخدر بر سلول‌های مغز اشاره کرد و گفت: به خانواده‌ها تاکید می‌کنم در خصوص آثار و تبعات مخرب مواد مخدر روانگردان و توهم زا با فرزندان خود صحبت کنند.

کشف ۱۳۵ کیلوگرم تریاک در محور مواصلاتی تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان داشت: یکی از سوداگران مرگ به قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های مرکزی به شهر تهران، با همکاری همسر و برادرش تحت پوشش سفر خانوادگی با ۲ دستگاه خودرو به استان‌های مرکزی مراجعه و پس از تهیه مواد مخدر به سمت پایتخت در حال بازگشت بودند.

سرهنگ" عبدالوهاب حسنوند" افزود: با شناسایی محور تردد خودروی متهمان و هماهنگی‌های قضائی، خودروهای متهمان در محورهای مواصلاتی به جنوب تهران توقیف و در بازرسی از خودروها ۱۳۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در تمامی مسیرهای مواصلاتی به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می دهند.

کشف ۱۲۶ فقره قاپ‌زنی در "شمال تهران"

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قاپ‌زنی با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده "شمال تهران"، ماموران کلانتری ۱۲۳ "نیاوران" در آغاز تحقیقات خود سرنخی از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاپ‌زنی به دست آورده و با افزایش گشت زنی ۲ موتورسوار را پس از قاپ‌زنی در دستگیر کردند.

سرهنگ "سعید دالوند" افزود: ۲ متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به جرم خود را اعتراف کرده و ۲ همدست خود را به پلیس معرفی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ عضو دیگر این باند در عملیاتی دیگر، خاطرنشان کرد: اعضای این باند چهار نفره در مجموع به ۱۲۶ فقره سرقت قاپ‌زنی در شمال تهران اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

از انهدام باند کلاهبرداران تا پلمب قهوه‌خانه در پایتخت

پلمب قهوه‌خانه متخلف در "خانی‌آباد"

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط حاد کرونایی حاکم بر تهران، تا اطلاع بعدی فعالیت تمام مشاغل پر ریسک ممنوع است و در صورت فعالیت این صنوف با دستور قضائی پلمب خواهد شد، گفت: روز گذشته ماموران ما از فعالیت و بازگشایی قهوه خانه‌ای در حوالی محله "خانی آباد" بدون رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا مطلع شدند.

سرهنگ "نادر مرادی" با بیان اینکه پس از حضور ماموران اداره اماکن در این محل، مشخص شد حدود۳۰ نفر در این قهوه‌خانه حضور دارند، افزود: با مشاهده وضعیت موجود، با اخذ دستور قضائی متصدی متخلف قهوه‌خانه مورد نظر دستگیر و واحد صنفی نیز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا توسط واحدهای صنوف پر ریسک شاهد گسترش و شیوع این بیماری خواهیم شد، تاکید کرد: سلامت شهروندان و ارتقاء امنیت عمومی آنان از اولویت‌های پلیس است.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده واحدهای صنوفی متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

از انهدام باند کلاهبرداران تا پلمب قهوه‌خانه در پایتخت

کشف ۲ قبضه سلاح جنگی در "پایانه غرب"

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عزیمت فردی به وسیله اتوبوس مسافربری به شهر تهران با تهیه اسلحه از استان‌های مرزی، ماموران پس از شناسایی اتوبوس حامل متهم، او را هنگام پیاده شدن از اتوبوس در پایانه غرب دستگیر و در بازرسی‌های بیشتر از وی ۲ قبضه سلاح جنگی و تعدادی فشنگ کشف شد.


سرهنگ "پیام کاویانی" اظهار داشت: متهم در همان پی‌جوئی اولیه به جرم انتسابی اعتراف کرد و گفت با تهیه اسلحه از استان‌های مرزی‌ کشور قصد فروش آن را داشته است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha