فرماندار خمین: خدمات خبرنگاران و اصحاب رسانه جهاد فرهنگی است

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: عملکرد خبرنگاران و دفاتر خبری فعال در این شهرستان به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است و خدمات فعالان عرصه اطلاع رسانی در واقع جهاد فرهنگی محسوب می‌شود.

" احمد طهرانی " روز یکشنبه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه خمین افزود: رشد قارچ گونه شبکه‌های اجتماعی بدون هویت در فضای مجازی قابل پذیرش نیست و انتظار می رود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این شبکه ها را ساماندهی کنند.
وی، خبرنگاران را آیینه افکار عمومی جامعه دانست و ادامه داد: خبرنگاران از پشتوانه مردمی برخوردارند و کار و هدف آن‌ها باید برای خدمت به مردم باشد.
فرماندار خمین گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها گفتمان تعاملی، انتقاد سازنده و ارایه راهکارها را برای پیشرفت شهر انجام دهند چرا که اصحاب رسانه مروجان حقیقت گویی و حقیقت جویی هستند.
طهرانی اظهار داشت: خبرنگاران معضلات جامعه را بر اساس واقعیات انعکاس دهند تا با پیش بینی راهبردهای لازم، مشکلات مردم رفع شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست گفت: رسانه و خبرنگاران جایگاه ویژه‌ای در امر اطلاع رسانی دارند که این ارزش و جایگاه را به واسطه خدمت به مردم در امر اطلاع رسانی کسب کرده‌اند.
" آزاده محمدی" اضافه کرد: رسالت خبرنگاران و رسانه‌ها باید امیدآفرینی، روشنگری و معرفت افزایی باشد.
 وی، نقش مهم رسانه و خبرنگاران در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی مهم و تاثیرگذار بیان کرد.
وی اظهار داشت: خبرنگاران وحدت آفرین هستند و حلقه وصل بین مردم و مسوولان بوده و با اشاعه امید و نشاط اجتماعی جامعه را به سوی پیشرفت سوق می‌دهند.
در این آیین جمعی از اصحاب رسانه دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

دفتر خبرگزاری ایرنا، صدا و سیما و یک نشریه در خمین فعالیت رسانه‌ای دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha