۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 84430428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: مهمترین راه مقابله با کرونا جلوگیری از دورهمی است

همدان- ایرنا- استاندار همدان با بیان اینکه تجمع علت اصلی شیوع کرونا است تاکید کرد: مهمترین راه مقابله با این ویروس جلوگیری از برگزاری تجمع و دورهمی است.

به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در جمع فرمانداران استان اظهار داشت: دورهمی های شبانه مردم به ویژه در پارک‌ها و بوستان‌ها، همدان را در شیب تند موج پنجم شیوع ویروس کرونا قرار داده است.

وی اظهار داشت: برای جلوگیری از تجمع مردم در پارک ها و مناطق گردشگری مسیرهای منتهی به بلوار ارم و گنجنامه مسدود و برق پارک ها و بوستانها نیز خاموش شود.

شاهرخی با تاکید بر تشکیل ستاد کرونا در فرمانداری ها اضافه کرد: فرمانداران نسبت به اجرای محدودیت های کرونایی به صورت ویژه اقدام کنند.

استاندار همدان افزود: در شرایطی که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم و بیمارستانها مملو از بیماران است، شاهد بی‌توجهی شهروندان به هشدارهای ارائه شده هستیم.

وی ادامه داد: شرط عبور از شرایط فعلی رعایت پروتکل ها، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها و استفاده از ماسک است.

شاهرخی یادآور شد: ویروس جهش یافته جدید از ویروس قبلی بسیار خطرناک‌تر است و همه باید مراقبت کنیم.

فرمانداران با جدیت بیشتری وظایف محوله را انجام دهند

استاندار همدان همچنین با تاکید بر اجرای سریع طرح های عمرانی در استان گفت: فرمانداران و مدیران باید با جدیت و شتاب بیشتری وظایف و ماموریت ها را انجام دهند.

شاهرخی با بیان اینکه مسیر توسعه استان بر اساس برنامه راهبردی و با دقت و براساس کار علمی و کارشناسی به طور کامل ریل گذاری شده است، تاکید کرد: این برنامه مسیر دقیق رشد و توسعه استان در سال های آینده را نیز به خوبی روشن و ترسیم کرده است.

وی اظهار داشت: برنامه راهبردی توسعه استان همدان تا پایان سال ۱۴۰۰ تدوین شده که در قالب همین برنامه، برش ۱۰۰ روزه ای نیز برای تابستان تهیه شد.

شاهرخی ادامه داد: اقدامات اجرایی و فعالیت های مدیریتی استان در  تمامی حوزه ها براساس این برنامه و سند تدوین شده و بدون کوچکترین تاخیر و وقفه ای در حال انجام است. 

به گزارش ایرنا، تمامی شهرستان های تابعه استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha