به گزارش روابط عمومی دیجیکالا، محصول جدید این گروه با نام دیجیکالا جت ابتدا خدمترسانی خود را با محصولات سوپرمارکتی و در شهر تهران آغاز میکند و به زودی تنوع محصولات ارسالی را افزایش میدهد و تا پایان امسال تمام شهرهای بزرگ ایران را پوشش میدهد.
بر اساس این گزارش، کاربران تهرانی میتوانند سفارشهای سوپرمارکتی خود را در کمتر از ۴۵ دقیقه و صورت رایگان درب منزل خود تحویل بگیرند. همچنین زیرساخت و شبکه هوشمند لجستیکی «دیجیاکسپرس» گروه دیجیکالا، به کمک دیجیکالا جت آمده تا فرآیند ارسال سفارشها را به بهینهترین حالت ممکن نزدیک کند. دیجیاکسپرس پلتفرم تکنولوژی محور لجستیکی گروه دیجیکالا است که تلاش میکند طیف گستردهای از خدمات لجستیکی در حوزه جمعآوری، پردازش، توزیع و تحویل سفارش را به خریداران و فروشندگان کالای دیجیکالا و سایر شرکتها ارائه کند.
حمیدرضا پاکروان، معاون اجرایی دیجیکالا جت در این باره گفت: «تجربه ۱۴ ساله گروه دیجیکالا در زمینه تامین و لجستیک، در پیادهسازی هر چه بهتر دیجیکالا جت نقش آفرینی میکند. کیفیت و در عین حال سرعت دو رکن اصلی دیجیکالا جت است که در تمامی مراحل طراحی این محصول جدید گروه دیجیکالا در نظر گرفته شده است؛ محصولی که هم اکنون در اپلیکیشن دیجیکالا قابل استفاده است، مسیر جدید و سریعتری از سرویسدهی را برای مشتریان به وجود میآورد تا انتظارات آنها را در سطح بالاتری نسبت به گذشته پاسخگو باشد و به زودی شاهد توسعه و گسترش این محصول جدید خواهیم بود.»
محمدرضا کریمی، مدیر کسبوکار دیجیکالا جت نیز در مورد هدف راه اندازی این سرویس جدید به مهمترین اولویت دیجیکالا یعنی مشتری محوری به عنوان ارزش اصلی دیجیکالا اشاره کرد و گفت:
«تلاش ما نزدیک شدن هرچه بیشتر به نیازهای مشتریان است، به همین دلیل سرویسی طراحی کردیم که مشتریان بتوانند مایحتاج اساسی خود را از فروشگاه های اطراف تنها کمتر از 45 دقیقه تحویل بگیرند.» به گفته او «با توجه به سهم 3 درصدی سفارشهای آنلاین سوپرمارکتی در ایران - در مقایسه با میانگین جهان که 40 درصد است- این بازار پتانسیل بسیار بزرگی برای ورود دارد.»
به گفته روابط عمومی دیجیکالا، یکی از اهداف مهم ارائه این سرویس، ارتقای توانایی فروشندگان برای کوتاهکردن بازه ارسال کالا به مشتریان در کنار ارسال سفارشهای سوپرمارکتی است.
م. خ
نظر شما