تشکیل کمیته اجرایی زمینه ساز حل مشکلات صنایع آذربایجان‌غربی است

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: کمیته حمایت از سرمایه گذاری اگر با ستاد اقتصاد مقاومتی ادغام شود و یک کمیته اجرایی شکل بگیرد، نتایج مطلوبی در امر حمایت از تولید رقم خواهد خورد.

ناصر عتباتی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاری و اشتغال به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضائیه و به تبع آن دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: برخی استنباط های نادرست و تصمیم ها و اقدامات ناصواب مانعی در مقابل تولید بوده و چرخ تولید را از حرکت باز نگه می دارد که اینجا ورود دستگاه قضایی ناگزیر بوده و در بسیاری موارد مفید و مثمر ثمر واقع می شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: آسیب های زیادی وجود دارد که ناشی از توقف واحدهای تولیدی از فعالیت و تولید است که دامن جامعه را می‌گیرد و خانواده های زیادی را درگیر می‌کند و خسارات متعددی به جامعه وارد می‌کند.

عتباتی بیان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک ستاد تصمیم‌ساز عمل کند و یک بازوی اجرایی مهم برای اجرای مصوبات آن وجود داشته باشد.

به گزارش ایرنا، در ادامه جلسه اعضای حاضر  به بیان دیدگاهها و نکته نطرات خود پرداخته و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خاتمه داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha