تعطیلی گسترده در هرمزگان راه علاج کرونا نیست

بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به تبعات اقتصادی، تعطیلی گسترده استان راه علاج کرونا نیست بلکه عبور از شرایط فوق بحرانی کرونایی نیازمند همراهی همگانی است.

علی رئوفی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: فاصله گرفتن از فضای عادی انگاری کرونا و همچنین بهبود رعایت شیوه نامه های بهداشتی موجب عبور استان از شرایط فوق بحرانی کرونایی می‌شود.
وی بیان داشت: سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون عمومی و افزایش واردات واکسن در کنار حمایت از تولیدات داخلی و آگاهی بخشی می‌تواند بخشی از مشکلات ناشی از بیماری  کووید ۱۹ را مرتفع کند.
جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان با اشاره به جایگاه مناسب استان در واکسیناسیون عمومی، اظهارداشتد: استان هرمزگان در واکسیناسیون عمومی جامعه هدف در سطح کشور با تزریق واکسن ۲۶ درصد جمعیت بعد از استان مازندران که ۳۰ درصد جمعیت آن واکسینه شده اند، در جایگاه دوم قرار دارد.

نقد دلسوزانه در جامعه بستر ساز رشد و ترقی می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، با تبریک روز خبرنگار با اشاره به اهمیت نقد، عنوان کرد: نقد دلسوزانه در جامعه بستر ساز رشد و ترقی می‌شود و اصحاب رسانه در گسترش نقد منصفانه و دلسوزانه رسالت خطیری دارند.
رئوفی در همین خصوص افزود: نقد پذیری باعث رفع عیب ها و ایرادها در افراد بویژه مدیران می شود.
وی با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه با ستاد مدیریت کرونا تصریح کرد: اصحاب رسانه استان هرمزگان همچون صداوسیما، خبرگزاری‌ها، جراید و نشریات همراهی و همکاری نزدیک و مستمری با ستاد استانی مدیریت کرونا از ابتدای شیوع تاکنون داشته اند که قابل تقدیر است.
این مسوول گفت: باتوجه به طغیان بی سابقه کرونا در استان همراهی اصحاب رسانه برای آگاهی بخشی جهت عبور از این بحران بسیار مهم و ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی و اقناع برای عبور شرایط از بحرانی کرونا رسالت بسیار مهمی دارند و بسیاری از نگاه ها به سمت اخبار رسانه ها در حوزه کرونا است.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha