۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۵۷
کد خبر: 84431994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا جان ۲۰ بوشهری دیگر را گرفت

۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۵۷
کد خبر: 84431994
کرونا جان ۲۰ بوشهری دیگر را گرفت

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ نفر در این استان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این افراد شامل ۶ مرد با ۷۱، ۶۳، ۶۲، ۶۰، ۵۸ و ۴۸ سال سن و ۱۰ زن با ۹۵، ۸۳، ۷۹، ۷۷، ۷۲، ۶۵، ۶۴، ۶۵، ۶۲ و ۵۱ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای ریوی، قلبی، کلیوی، سرطان،  فشارخون و دیابت و سه مرد ۹۰، ۵۵ و ۵۲ و یک زن ۹۰ ساله  بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی ادامه داد: با احتساب جان باختگان امروز، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک هزار و ۵۳۷ نفر در استان بوشهر به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۲۱۹ بیمار جدید شمار بیماران مبتلا به کرونا در این استان به ۸۷۶ نفر رسیده است.

کشمیری اضافه کرد: در زمان حاضر ۵۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این مجموع ۲۹ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی با اشاره به مثبت بودن نتیجه تست یک هزار نفر در ۲۴ ساعت گذشته گفت: در زمان حاضر بالاترین سرعت انتقال و ابتلا در کل ایران (نسبت به جمعیت) در استان بوشهر اعلام شده که این امر شرایط را بسیار هشدار آمیز کرده است.

کشمیری اظهار کرد: مردم در این شرایط نسبت به رعایت اصل در خانه ماندن توجه داشته باشند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۱هزار و ۴۱۶ نفر در این استان به این ویروس مبتلا شده اند.

استان بوشهر در وضعیت قرمز خیلی پرخطر کرونایی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha