بیش از هزار بسته معیشتی آموزشی به دانش آموزان پردیسی اهدا شد

تهران- ایرنا- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی، ۶۲۵ بسته لوازم التحریر و ۲۰۰ بسته میوه خشک تهیه و بین دانش آموزان کم برخوردار، توزیع شد.

«مصطفی حسنوند» روز دوشنبه در حاشیه توزیع بسته های معیشتی-آموزشی به خبرنگاران توضیح داد: تاکنون و طی پنج مرحله بسته های معیشتی-آموزشی در محل اداره آموزش و پرورش پردیس توزیع شده است.

وی افزود: داخل هر بسته، برنج، ماکارانی، رب، روغن، عدس، لپه و شکر به ارزش ۲۵۰ هزار تومان به همراه بسته لوازم التحریر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش گفت: در حدود ۵۰ دست لباس و کفش نیز در کنار این اقلام به دانش آموزان کم بضاعت اهدا شد.

حسنوند با تقدیر از همکاری بسیج دانش آموزی و سپاه ناحیه مقاومت شهرستان گفت: دفتر امام جمعه، فرمانداری، بسیج دانش آموزی و سپاه، تعامل خوبی با آموزش و پرروش دارند.

به گفته وی، در برخی موارد ارزش ریالی بسته‌های اهدایی به دانش آموزان به هشتصدهزار تومان می رسد.

وی ادامه داد: در زمان همه گیری بیماری کرونا، بسیج دانش آموزی و سپاه با تامین ماسک و مواد ضد عفونی کننده از مدارس حمایت کردند و زحمات آنها قابل تقدیر است.

۲ هزار بسته معیشتی طی ۵ ماه گذشته به نیازمندان اهدا شد

فرمانده سپاه شهرستان پردیس در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: افزون بر ۲ هزار بسته معیشتی طی پنج ماه گذشته بین نیازمندان شهرستان با همکاری دفتر امام جمعه توسط ائمه مساجد و فرماندهان پایگاه بسیج تامین و با معرفی کمیته امداد و اداره بهزیستی به دست نیازمندان واقعی رسیده است.

ابراهیم گرمابدری گفت: دانش آموزان بسیجی ما با بهره گیری از فرهنگ خوب انفاق و کمک به نیازمندان رزمایش کمک مومنانه را برای همیاری با دانش آموزانی که بضاعت مالی ندارند، برگزار کردند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده در ابتدای سال تحصیلی برگزاری رزمایش مومنانه تامین لوازم التحریر و پوشاک مدرسه در سطحی گسترده برگزار خواهد شد.   

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: سرشاخه های اصلی ما در مساجد و در پایگاه های مقاومت هستند که افراد نیازمند را شناسایی و در طی برگزاری رزمایش مومنانه با اهدای بسته های معیشتی و بهداشتی تحت پوشش قرار می دهند.

گرمابدری از شکل گیری قرارگاه خدمت رسانی شهرستان با محوریت حجت الاسلام سید «حسین حسینی» امام جمعه شهرستان پردیس خبر داد و اظهار داشت: کمک رسانی منسجم و هدفمند به دور از موازی کاری دستگاه‌های خدمات رسان است تا کمکهای اهدایی پس از تجمیع به دست نیازمندان واقعی در سطح شهرستان برسد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha