استاندار: ۱۸۳ واحد اقتصادی راکد کرمانشاه امسال احیا می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه بیان اینکه از سال ۹۶ تاکنون ۶۰۰ واحد راکد در سطح استان احیا شده است، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۱۸۳ واحد راکد کشاورزی، صنعتی و گردشگری احیا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، «هوشنگ بازوند» روز سه‌شنبه در نشست ستاد تسهیل که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر اینکه احیا واحدهای راکد جزو اولویت‌های کاری در کرمانشاه قرار دارد، اظهار داشت: امسال هم قرار است ۱۵۰ واحد از ۳۱۵ واحد راکدی که در بخش کشاورزی استان داریم، احیا شود.

وی افزود: همچنین احیا ۳۰ واحد راکد صنعتی و سه واحد راکد گردشگری نیز در دستور کار تیم اقتصادی استانداری کرمانشاه و دستگاه های مربوطه قرار دارد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت واحدهای راکد برای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی گفت: باید برای احیا هر یک از واحد های راکد به صورت تخصصی وارد میدان شویم و راهکارهایی جداگانه در نظر بگیریم.

بازوند یکی دیگر از ملزومات فعال کردن واحدهای راکد را وجود مدیران ریسک‌پذیر در استان چه در دستگاه‌ها و چه دربانک‌ها دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید در این شرایط سخت برای کمک به احیا واحدهای راکد استان حاضر به هزینه کردن باشند.

وی همچنین خواهان افزایش اختیارات ستاد استانی تسهیل و رفع موانع تولید شد و گفت: باید در سطح ملی برای این موضوع چاره اندیشی شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی با بیش از ۳۰ هزار اشتغالزایی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha