۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳
کد خبر: 84434080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید سردار رضا فرزانه پس از ۶ سال به تهران بازگشت

تهران- ایرنا- پیکر مطهر شهید سردار حاج رضا فرزانه - از شهدای مدافع حرم- روز گذشته در سوریه کشف و به تهران آورده شد و امروز /چهارشنبه/ مراسم وداع با سردار شهید، برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم سردار حاج رضا فرزانه ، امروز و با حضور مسئولان استانی و ملی و خانواده وی، در معراج شهدای تهران برگزار شد.

شهید حاج رضا فرزانه ۶ سال پیش در سوریه به شهادت رسید  اما پیکر پاکش در منطقه ماند و پس از گذشت ۶ سال در پی عملیات کاوش پیکر  این رزمنده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم کشف، و هویت او از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. پیکر مطهر شهید سردار حاج رضا فرزانه پس از ۶ سال به تهران بازگشت

سردار رضا فرزانه متولد ۱۳۴۳ در تهران فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله و فرمانده لشکر پیاده حضرت رسول صلی‌الله علیه بود که در روز ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ در سوریه به شهادت رسید.

وی پس از بازنشستگی در سپاه در ستاد مرکزی راهیان نور فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور و معاون بازرسی ستاد مرکزی راهیان نور شد.

پیکر مطهر شهید سردار حاج رضا فرزانه پس از ۶ سال به تهران بازگشت

شهید فرزانه که از جانبازان دفاع مقدس بود سه بار طی سال‌های ۶۲، ۶۵ و ۶۷ جنگ تحمیلی مجروح شد و از جمله جانبازان شیمیایی دفاع مقدس محسوب می شد و از یاران نزدیک سردار شهیدحسین همدانی به شمار می‌آمد و بعد از ۴۰ روز حضور داوطلبانه در سوریه به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

پیکر مطهر شهید سردار حاج رضا فرزانه پس از ۶ سال به تهران بازگشت

سردار جانباز میراسماعیلی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

سردار جانباز "سید خلیل میراسماعیلی"، رئیس کانون بازنشستگان وزارت دفاع، معاون اسبق وزیر دفاع، از موسسان نماز جمعه لواسان و از خیران و معتمدان شمیرانات ظهر ۱۹ مرداد بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان جان باخت.

پیکر این پاسدار سرافراز روز چهارشنبه در مصلی لواسانات و زادگاهش میگون تشییع و در امامزاده میرسلیم این شهر در خاک آرامید.

 

پیکر شهید سردار رضا فرزانه پس از ۶ سال به تهران بازگشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha