۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84436282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سینماهای کردستان یک هفته تعطیل شد 

۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸
کد خبر: 84436282
سینماهای کردستان یک هفته تعطیل شد 

سنندج - ایرنا - رییس حوزه هنری کردستان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده و به احترام کادر درمان و مبارزه با سویه جدید ویروس کرونا، سینماهای استان از امروز به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد. 

به گزارش ایرنا، امین مرادی روز شنبه در نشست خبری مجازی اظهار داشت: با توجه به وضعیت استان در موج پنجم کرونا و به احترام کادر درمان که در این مدت متحمل فشار زیادی شده‌اند و همچنین ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش، سینماهای حوزه هنری استان در شهرهای سنندج، سقز و بیجار از امروز شنبه ۲۳ خرداد به مدت یک هفته تعطیل اعلام می شود.

وی ضمن درخواست از مردم برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و کمک به کادر درمان، افزود: سینماهای استان از یکشنبه ۳۱ مرداد ماه مجدداً فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

رییس حوزه هنری کردستان یادآور شد: سینماهای استان در زمان شیوع ویروس کرونا همواره با رعایت پروتکل های بهداشتی باز بوده ‌در هر برنامه ای سلامت مردم در اولویت قرار داشته است.

استان کردستان با جمعیت یک میلیون ‌و ۶۰۳ هزار نفردارای ۱۴ سالن سینمایی در شهرهای سنندج، سقز، بیجار و مریوان است که ۱۳ سالن آن متعلق به حوزه هنری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha