۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۱
کد خبر: 84436807
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

هوای تهران کمی خنک می شود

۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۱
کد خبر: 84436807
هوای تهران کمی خنک می شود

تهران- ایرنا- اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: روند کاهشی دما از عصر امروز /23 مرداد/ شروع، و تا روز دوشنبه ادامه دارد و در این مدت هوای تهران کمی خنک می‌شود.

به گزارش ایرنا از اعلام روزشنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی امروز و فردا  در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی وزش باد به نسبت شدید با احتمال گرد و خاک در بخش‌هایی از نیمه جنوبی و غربی استان مورد انتظار است.

بر اساس این اعلام؛ در روز چهارشنبه در نیمه شمالی استان رگبار و رعد و برق و اوایل شب در سطح استان رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه ۳۶ و ۲۵، یکشنبه ۳۵ ۲۵، دوشنبه ۳۴ ۲۴ف سه شنبه ۳۵ ۲۶، چهارشنبه ۳۵ و۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته ورامین  با ۴۲ درجه سانتیگراد و فیروز کوه با ۱۴درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان تهران ثبت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha