۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۷
کد خبر: 84437495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نتایج انتخابات شوراهای اسلامی پاکدشت و فرون‌آباد تایید شد

تهران ایرنا- فرماندار شهرستان پاکدشت اعلام کرد: نتایج قطعی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در ۲ شهر پاکدشت و فرون آباد تایید شد.

"مهدی یوسفی جمارانی" روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اعلام اولیه نتیجه آرا ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی و بر اساس قانون، کار رسیدگی به شکایات نامزدهای انتخابات از سوی هیات نظارت و اجرایی آغاز و پس از بررسی شکایات، نتیجه قطعی انتخابات شورای اسلامی شهرهای پاکدشت و فرون آباد تایید و به اطلاع عموم مردم رسید.


وی گفت: پیش از این، انتخابات شورای اسلامی شهر شریف آباد نیز تایید و مراسم تحلیف اعضای شورای این شهر برگزار شد.


وی درخصوص انتخابات شورای شهر پاکدشت توضیح داد: پس از بررسی شکایات در نهایت محمد نجفی با هفت هزار و ۴۴ رای، حمیدرضا شیخ ویسی با ۶ هزار و ۴۴۷ رای، حمیدرضا اله وردی عرب با ۶ هزار و ۲۱۳ رای، احمد نجفی با پنج هزار و ۴۳۰ رای، فرهاد سرداری با پنج هزار و ۲۳۹ رای، علیرضا کاظمی با چهار هزار و ۸۷۱ رای، طاهره آقاخانی با چهارهزار و ۷۵۷ رای، حسین میری با چهارهزار و ۵۶۳ رای و سلمان زند با چهار هزار و ۵۶۳ رای به عنوان اعضای اصلی شهر پاکدشت انتخاب شدند.


فرماندار پاکدشت اظهار داشت: همچنین جواد تاجیک با چهارهزار و ۴۸۱ رای، وحید مرادی ارگسی با چهارهزار و ۳۴۱ رای، ابراهیم قیطانی با سه هزار و ۹۴۴ رای، ابوالفضل نوروزی با سه هزار و ۸۹۶ رای، بهروز متولی با سه هزار و ۸۳۵ رای و منصور پازوکی با سه هزار و ۶۶۳ رای به عنوان اعضای علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر پاکدشت معرفی شدند.


برای مشاهده لیست اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر پاکدشت اینجا کلیک کنید.


جمارانی تصریح کرد: در شورای اسلامی شهر فرون آباد نیز پس از بررسی شکایات محمود علی عسگری با سه هزار و ۲۲۷ رای، موسی سیری با ۲ هزار و ۹۱۶ رای، فرهاد جهانگیری با ۲ هزار و ۷۶۳ رای، جواد سندگل با ۲ هزار و ۵۹۶ رای و احد انگیزه با ۲ هزار و ۲۸۴ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.


وی گفت : همچنین ابراهیم رضایی با ۲ هزار و ۳۱ رای، علی رضا جهان تیغ با هزار و ۹۶۶ رای و غلام‌حیدر سالاری با هزار و ۸۰۸ رای به عنوان اعضای علی‌البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر فرون‌آباد انتخاب شدند.


برای مشاهده لیست اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر فرون آباد اینجا کلیک کنید.


شهرستان پاکدشت با سه شهر شریف آباد، پاکدشت و فرون آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha