۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1448
کد خبر: 84437815
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورودی‌های سوادکوه بر روی خودروهای غیربومی بسته شد

ساری – ایرنا – فرماندار سوادکوه گفت که در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد، ورودی‌های اصلی و فرعی این شهرستان بر روی خودروهای پلاک غیربومی بسته شده است.

عین الله طالبی ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد : بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی ادارات و مشاغل و اصناف به استثنای مجموعه های خدمات رسان ضروری به مردم از ۲۵ تا ۳۰ تعطیل هستند و تردد بین استانی هم از ساعت ۱۲ امروز ممنوع شد در نتیجه با همکاری سپاه، نیروی انتظامی، پلیس راه و هلال احمر ورودی شهرستان در منطقه گدوک بسته شده است و خودروهای غیربومی اجازه ورود به مازندران را ندارد.

وی با درخواست از هموطنان برای ماندن در خانه و سفر نکردن به مازندران ، گفت : با هماهنگی بخشداری ها، شوراها، پایگاه مقاومت و دهیاری ها از ورود خودروهای غیربومی به مناطق روستایی هم جلوگیری خواهد شد.

طالبی با اعلام این که محدودیت های صنفی مشاغل سطح ۲ و ۳ و ۴ هم از فردا دوشنبه به صورت جدی در شهرستان سوادکوه اعمال خواهد شد، افزود: از متصدیان این مشاغل هم می خواهیم تا نسبت به بسته نگه داشتن محل کسب و کارشان تا پایان هفته اهتمام داشته باشند.

فرماندار سوادکوه همچنین از تعطیلی تمامی مراکز گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت : با هماهنگی میراث فرهنگی تمامی تفرجگاه ها و مناطق تفریحی شهرستان از فردا تعطیل است و رستوران ها هم تنها به صورت بیرون بر حق فعالیت خواهند داشت.

وی افزود : اعمال محدودیت ها از سوی شهرداری ها و هلال احمر به صورت تذکر به مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح این شهر ستان هم در حال انجام شدن است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha