آئین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت و فرون‌آباد برگزار شد

تهران- ایرنا- اعضای شورای شهر پاکدشت و فرون‌آباد ضمن شرکت در آئین تحلیف،  هیأت رئیسه شورای را انتخاب کردند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز یکشنبه در محل فرمانداری پاکدشت برگزار شد، اعضای شورای اسلامی شهرهای پاکدشت و فرون‌آباد به قرآن کریم قسم یاد کردند که پایبند به قانون اساسی بوده و در مسیر خدمت رسانی به مردم، از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

پس از برگزاری آئین تحلیف، اعضا با برگزاری انتخابات داخلی، رئیس، نایب رئیس و منشی را انتخاب کردند.

در شورای اسلامی شهر پاکدشت محمد نجفی به عنوان رئیس، احمد نجفی نائب رئیس، علیرضا کاظمی منشی اول و طاهره آقاخانی به عنوان منشی دوم ششمین دوره شورای اسلامی انتخاب شدند.

در شورای اسلامی شهر فرون‌آباد نیز فرهاد جهانگیری به عنوان رئیس، محمود علی عسگری فرد نائب رئیس و جواد سندگل به عنوان منشی شورای اسلامی شهر شدند.

فرماندار پاکدشت در این مراسم گفت: حضور در شورای اسلامی، فرصت مناسبی برای خدمت رسانی به مردم است که منتخبین مردم باید به درستی از آن استفاده کنند چرا که عمر مسوولیت کوتاه و گذرا است.

مهدی یوسفی جمارانی افزود: مهمترین اصل در خدمت رسانی به مردم در قامت عضو شورای اسلامی، شفافیت عملکرد، صداقت در رفتار با مردم و اتخاذ تصمیمات کارشناسی است.

وی گفت: اگر وظایف قانونی شوراهای اسلامی شهرها با دقت نظر انجام پذیرد، مطالبات مردم در حوزه شهری پاسخ داده می‌شود.

با تأئید نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر پاکدشت، محمد نجفی با یکهزار و ۴۴ رأی، حمیدرضا شیخ ویسی با شش هزار و ۴۴۷ رأی، حمیدرضا اله وردی عرب با شش هزار و ۲۱۳ رأی، احمد نجفی با ۵ هزار و ۴۳۰ رأی، فرهاد سرداری با پنج هزار و ۲۳۹ رأی، علیرضا کاظمی با چهار هزار و ۸۷۱ رأی، طاهره آقاخانی با چهار هزار و ۷۵۷ رأی، حسین میری با چهار هزار و ۵۶۳ رأی و سلمان زند با چهار هزار و ۵۶۳ رأی به عنوان اعضای اصلی شهر پاکدشت انتخاب شدند.

همچنین جواد تاجیک با چهار هزار و ۴۸۱ رأی، وحید مرادی ارگسی با چهار هزار و ۳۴۱ رأی، ابراهیم قیطانی با سه هزار و ۹۴۴ رأی، ابوالفضل نوروزی با سه هزار و ۸۹۶ رأی، بهروز متولی با سه هزار و ۸۳۵ رأی  و منصور پازوکی با سه هزار و ۶۶۳ رأی به عنوان اعضای علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر پاکدشت معرفی شدند.

در شورای اسلامی شهر فرون آباد نیز پس از بررسی شکایات محمود علی عسگری با سه هزار و ۲۲۷ رأی، موسی سیری با ۲ هزار و ۹۱۶ رأی، فرهاد جهانگیری با ۲ هزار و ۷۶۳ رأی، جواد سندگل با ۲ هزار و ۵۹۶ رأی و احد انگیزه با ۲ هزار و ۲۸۴ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین ابراهیم رضایی با ۲ هزار و ۳۱ رأی، علی رضا جهان تیغ با یکهزار و ۹۶۶ رأی و غلام‌حیدر سالاری با هزار و ۸۰۸ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر فرون‌آباد انتخاب شدند.

شهرستان پاکدشت با سه شهر شریف آباد، پاکدشت و فرون آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha