اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از شرکت تولید سرم در شهرری بازدید کردند

شهرری - ایرنا - اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار ویژه شهرستان ری از شرکت فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران در بخش مرکزی ری بازدید کردند.

به گزارش روز دوشنبه فرمانداری شهرستان ری، در راستای حمایت و تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»، فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه روح الامینی، پاکمهر و محمدبیگی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و یزدی خواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران در بخش مرکزی شهرستان ری بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات و روند تولید در این شرکت قرار گرفتند.

شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران با در اختیار داشتن فضای آزمایشگاهی مدرن به مساحت  یکهزار و صد مترمربع و امکانات متناسب و متخصصان زبده و توانمند در امور تحقیقات و نوآوری در تدارک تهیه داروهای جدید است.

این شرکت با توان تولید حداقل ۴۰ میلیون عدد انواع محصولات با کیفیت L.V.P (محصولات تزریقی حجیم) در حجم های  ۵۰۰ و  ۱۰۰۰ سی سی پیشتاز صنعت تولید سرم بوده است.

این شرکت و برای اولین بار و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و دستگاه مجهز و منطبق با ضوابط و اصول داروسازی و به روش B.F.S انواع محصولات S.V.P (محصولات تزریقی با حجم کم) شامل آب مقطر استریل تزریقی، محلول سدیم کلراید % ۰.۹ تزریقی و نیز قطره های چشمی مشتمل بر انواع قطره های اشک مصنوعی تکدوز ۰.۵ میلی لیتری و قطره نفازولین تک دوز چشمی را از هر نظر مشابه انواع خارجی ساخته شده در کشورهای پیشرفته تولید می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha