۱۹۵ تن کالای اساسی ویژه ماه محرم در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شهرکرد- ایرنا- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۹۵ تن کالای اساسی شامل برنج خارجی، شکر و گوشت منجمد گوساله ویژه ماه محرم در این استان توزیع شد.

جهانبخش مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد:‌ از این میزان ۱۰۰ تن برنج خارجی، ۵۰ تن شکر و ۱۲.۵ تن گوشت منجمد گوساله به‌ منظور پخت و توزیع نذورات برای هیات‌های مذهبی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

وی افزود: ‌همچنین ۳۰ تن برنج خارجی برای مؤسسه‌های خیریه زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان توزیع شد.

مرادی تصریح کرد: در این مدت ۲ تن گوشت گوساله در اختیار اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی و تعطیلی‌های ناشی از آن یادآور شد:‌ بعد از تعطیلات توزیع کالاهای اساسی شامل برنج و شکر بین مؤسسه‌های خیریه زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان ادامه دارد.

مرادی اظهار داشت: ‌قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج خارجی یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، هر کیلوگرم شکر ۱۱۵ هزار ریال و هر کیلوگرم گوشت منجمد گوساله شامل ران، سردست و قلوه‌گاه بین ۸۰۰ هزار ریال تا یک میلیون ریال است.

به گزارش ایرنا، با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا وضع شد و بر این اساس تمامی اصناف، بانک‌ها و مشاغل دولتی به‌جز گروه‌های ضروری از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا روز شنبه ۳۰ مردادماه جاری تعطیل است.

در این مدت برگزاری هرگونه مراسم، تعزیه، عزاداری و برنامه‌های مشابه مختلف براساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ممنوع است و اجازه تجمع به‌خصوص در فضاهای سربسته و زیر سقف داده نمی‌شود.

از ابتدای شیوع کرونا تا ۲۶ مردادماه، ۱۷۷ هزار و ۳۲۴ مورد تست پی. سی. آر. (PCR) تشخیص کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha