ذوالفقار نسب: سجادی توانمندی لازم را برای مدیریت ورزش کشور دارد

تهران - ایرنا - پیشکسوت فوتبال ایران گفت: حمید سجادی سابقه خوب و طولانی در ورزش دارد و می دانم که می تواند مشکلات ورزش را حل و فصل کند.

بیژن ذوالفقار نسب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: حمید سجادی را سال هاست می شناسم و این آشنایی به حدود ۲۵ تا ۳۰ سال قبل باز می گردد، او فردی توانمند با شاخصه های گوناگون است و با توجه به شناختی که از ورزش دارد امیدوارم در کارش موفق باشد.

وی ادامه داد: سالها بود چشم انتظار بودیم تا فردی ورزشی که در عرصه ملی و بین المللی شناخته باشد زمام امور ورزش کشور را در دست بگیرد، سجادی چهره ای شناخته شده در ورزش حرفه ای است و حالا که این فرصت به دست آمده باید زمان کافی را در اختیار او قرار داد تا بتواند شرایط را بهبود بخشد.

مشاور سابق وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: سجادی پس از آنکه در راس کار قرار گرفت باید با ایجاد کار گروه های قوی شرایط رشد و پشرفت ورزش را مهیا کند، او باید تحولی در ورزش کشور ایجاد کند و معایبی که وجود را نیز برطرف سازد.

وی تاکید کرد: بدون شک سجادی اهدافی را ترسیم کرده که نیازمند حمایت و زمان است و باید این فرصت به او داده شود. 

ذوالفقار نسب در خصوص این که آیا توصیه ای برای او در حوزه فوتبال دارد یا خیر، گفت: سجادی به این موضوع اشراف دارد و دوستانی دارد که می توانند به او کمک کنند.

وی افزود: خوشبختانه صحبت از فردی ورزشی است که به شرایط واقف است و می دانم که در حوزه فوتبال نیز اطلاعات خوبی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha