۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84443142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مجلس نهایت همکاری را  برای تشکیل دولت انقلابی داشته باشد

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: مجلس شورای اسلامی در شرایط حساس کنونی باید همکاری لازم را برای تشکیل کابینه داشته باشد تا دولتی مردمی و انقلابی کشور را اداره کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: تخصص، تعهد و روحیه مردمی و انقلابی گری و توسعه تحول آفرینی باید مبنای رای اعتماد به کابینه آیت الله رئیسی باشد و در این مقطع خطیر تنها دولت کارآمد انقلابی می‌تواند حلال مشکلات باشد.  

امام جمعه ساوه گفت: بسیاری از پروژه‌های شهری ساوه متوقف شده که لازم است با دقت نظر اعضای شورای اسلامی، یک شهردار با کفایت و ترجیحاً بومی انتخاب شود تا روند توسعه شهر از سر گرفته شود.

حسینی عنوان کرد: مهمترین پیام نهضت حسینی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است و این مهم باید در جامعه به گفتمان تبدیل شود.

وی بیان کرد: بصیرت به معنای تشخیص و تحلیل درست مسئله و اقدام به هنگام است که در واقعه عاشورا بسیاری با بی‌ بصیرتی از قافله عشق جا ماندند.

به گفته امام جمعه ساوه، مشکلات امروز مردم مظلوم افغانستان نتیجه خیانت رهبران، بی بصیرتی و اختلافات دینی، قومی و قبیله‌ای می‌باشد و ریشه اصلی مسائل اخیر آمریکا و غرب زده‌ های آمریکا پرست هستند.

وی گفت: امارت اسلامی طالبان با اسلام ناب که حضرت امام(ره) مطرح کردند و بعد از ۴۰ سال مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بر مردم سالاری دینی آن تاکید کردند، بسیار متفاوت است.

امام جمعه ساوه ادامه داد: اشرف غنی رئیس جمهوری سابق افغانستان با 169 میلیون دلار در حالی فرار کرد که قصد داشت با کمک آمریکایی ها در آنجا مرکز امنی ایجاد کند و امنیت را به ارمغان بیاورد. 

حسینی ادامه داد: رویترز در گزارشی هزینه‌های جنگ افغانستان را بیش از ۲ تریلیون دلار عنوان کرد که سرانه هزینه جنگ افغانستان برای هر آمریکایی برابر با  ۲۰ هزار دلار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha