محدودیت‌های کرونا تردد در جاده‌های خراسان شمالی را ۲۹ درصد کاهش داد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تردد خودروها در جاده‌های استان با اعمال محدودیت‌های کرونایی، نسبت به هفته پیش از آن ۲۹ درصد کاهش یافت.

جعفر شهامت روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۹ مرداد امسال، ورود ۵۰ هزار و ۹۶۳ دستگاه خودرو به استان ثبت شده است که نسبت به هفته قبل از آن ۳۱ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: میزان ترددها در این بازه زمانی نسبت به سال قبل ( هفتم تا یازدهم محرم پارسال) ۶۱ درصد کاهش دارد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت خروج ۴۹ هزار و ۹۹۱ دستگاه خودرو از استان گزارش شده است گفت: این رقم نسبت به هفته قبل ۳۳  درصد کاهش و نسبت به سال قبل ( هفتم تا یازدهم محرم ۹۹)، ۶۱  درصد کاهش یافته است.

وی گفت: در مجموع، دستگاه های تردد شمار نصب شده در سطح جاده های ۵۱ محور استان تردد ۶۲۸ هزار و ۵۴۲ دستگاه خودرو را در استان ثبت کرده اند که این رقم نسبت به هفته قبل ۲۹ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: ترددهای جاده ای استان در این مدت نسبت به سال قبل هفتم تا یازدهم محرم پارسال ۵۱ درصد کاهش یافته است.

براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت های تردد در سراسر کشور از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۲۴ مرداد ماه در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال شد.

این محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی تا پایان روز جمعه پنجم شهریور ماه ادامه خواهد داشت. 

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha