کرونا شبانه‌روز گذشته در استان سمنان ۶ قربانی داشت

سمنان- ایرنا- کرونا از ظهر جمعه تا شنبه، در ادامه موج پنجم، جان ۶ نفر را در استان سمنان گرفت.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان عصر شنبه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان و فوتی‌ها از ظهر دیروز جمعه تا ظهر امروز آورد: کرونا در استان سمنان در پیک پنجم و در شرایط بحرانی خود قرار دارد که اکنون ۳۲۰ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شدند و در این مدت ۶ نفر از هم استانی‌های سمنانی بدلیل ابتلا به بیماری کوئید ۱۹ جان خود را از دست دادند. 

 ۴۴۹ نفر مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در استان سمنان به واحدهای درمانی مراجعه داشتند که ۲۶۸ نفر به صورت سرپایی مبتلا به کرونا شناسایی شدند و ۵۲ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

۷۴۳ نفر از شهروندان استان سمنان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند. 

۷۷ نفر نیز مبتلا به کرونا در مدت ذکر شده از مراکز درمانی مرخص شدند.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود و سرخه قرمز تیره، شهرستان‌ گرمسار قرمز، شهرستان مهدیشهر، میامی و آرادان نارنجی کرونایی هستند.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، از دیروز جمعه  تا امروز شنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۱۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۶۶۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۶۹۵ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۱ هزار و ۳۵۴ نفر رسید.

تا کنون سه میلیون ۹۰۲ هزار و ۸۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۶۲۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha