۲ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84446783
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته دولت فرصتی برای تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی در پیامی به مناسبت هفته دولت اعلام کرد: این هفته فرصتی مغتنم برای تجدید پیمان خدمتگزاران نظام با آرمان‌های امام راحل و سیره و مرام شهیدان والا مقام دولت (رجایی و باهنر) برای انسجام و همبستگی بیشتر اجزای حاکمیت و مردم است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در پیام خود همچنین تاکید کرده است که در این هفته می توان عملکردها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبیین و تشریح کرد تا مردم بدانند که مسئولان نظام در هر جایگاهی تلاش دارند تا مشکلات را برطرف و قطار توسعه و پیشرفت میهن اسلامی را با سرعت بیشتری به مقصد خود برسانند.

در پیام استاندار خراسان شمالی آمده است: دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم تاریخ نظام جمهوری اسلامی یادآور یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر است؛ رادمردانی که سیره و روش آنان، خدمتگزاری صادقانه و بی منت بود و در فرصت اندک خدمت خود سبک مدیریت اسلامی را به گونه ای به نمایش گذاشتند که یادشان بعد از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان در اذهان ملت شریف و قدرشناس ایران به یادگار مانده است.

شجاعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد در استان خراسان شمالی را تبریک گفته است.

هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ شهیدان محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و محمدرضا باهنر نخست وزیر، با انفجار دفتر نخست وزیری توسط اعضای منافقین به شهادت رسیدند.

سالروز شهادت این دو شخصیت ارزنده و ماندگار در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha