۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۵۰
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84447191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۸ پروژه هفته دولت در روستاهای شهرستان زیرکوه افتتاح می‌شود

بیرجند - ایرنا - فرماندار زیرکوه گفت: ۲۷ پروژه هفته دولت امسال در مناطق شهری و ۶۸ پروژه در مناطق روستایی این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از ۳۰ هزار نفر از مزایای آنها برخوردار می‌شوند.

فرماندار زیرکوه روز سه‌شنبه در آیین افتتاح طرح‌های اولین روز هفته دولت در این شهرستان مرزی گفت: ۹۵ طرح عمرانی و خدمانی با اعتبار ۵۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت در زیرکوه افتتاح می‌شود.

محمدحسین عربشاهی افتتاح ۱۵ طرح کشاورزی، نگارخانه شهر حاجی‌آباد، افتتاح ۹۷ واحد مسکن روستایی، ۴۷ پروژه برق‌رسانی و منابع طبیعی، پنج طرح گاز رسانی، ۲ طرح بهداشتی، ۲ طرح راهداری و هشت طرح آبرسانی را از مهمترین طرح‌های افتتاحی این شهرستان ذکر کرد.

وی اظهار داشت: همچنین به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی هفت طرح عمرانی با اعتبار ۷۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان آغاز می‌شود.

فرماندار زیرکوه افزود: عملیات اجرایی احداث کارخانه کنسانتره آهن با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار بخش خصوصی نیز به مناسبت هفته دولت در راستای انعقاد تفاهم‌نامه ستاد توسعه خاوران شهرستان اجرایی می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسب و مغتنمی برای انعکاس و ارایه خدمات و اقدامات دولت و نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف است.

عربشاهی افزود: خدمت بی‌منت به مردم و تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات آنان وظیفه همه مدیران و مد نظر مسوولان است.

وی اظهار داشت: در سال جاری ۳۷ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به شهرستان زیرکوه اختصاص یافته همچنین طی هفته جاری هفت میلیارد تومان  اعتبار جدید به حوزه راه، آب و امور عشایری شهرستان اختصاص یافت که امیدواریم با تخصیص کامل این اعتبارات بتوانیم گام موثری در راستای رفع مشکلات شهرستان برداریم.

همزمان با نخستین روز هفته دولت پنج واحد مسکن معلولان در شهرستان زیرکوه با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی احداث مانوری فیدر آهنگ و شاهرخت و جداسازی مشترکان برق حاجی‌آباد با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان آغاز شد.

عطرافشانی گلزار شهدای شهر حاجی‌آباد، دیدار با خانواده شهید مهدی رضایی و دیدار مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان با فرماندار از دیگر برنامه‌های مسوولان در نخستین روز هفته دولت در زیرکوه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha