اجازه توقف خدمت‌رسانی به شهروندان را در دوره گذار مدیریت تهران ندادیم

تهران – ایرنا- معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تهران گفت: با بازدیدهای دوره ای از نحوه خدمت رسانی و اجرای کارها در سطح مناطق و نواحی شهر، اجازه توقف و تعلل در ارائه این خدمات به شهروندان را در دوره گذار مدیریتی ندادیم.

به گزارش ایرنا، حمید محسنی روز سه شنبه در ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: از ۲ ماه گذشته نظارت ها از سطح مناطق را شروع کردیم تا آمادگی دوستان را ارزیابی کنیم و بعد از یک دوره کامل گذر در مجموعه مناطق شهرداری، در هر منطقه از یک تا ۲ ناحیه بازدید شد.

وی یادآورشد: از اتفاقات خوب در این روزها، این بود که تلاش شد تا از آهنگ خدمت رسانی به مردم کاسته نشود.

محسنی افزود: از مجموع ۵۸ هزار نیروی شهرداری تهران، ۱۸ هزار نفر در مناطق فعالیت می کنند و در تمام شبانه روز و این شرایط کرونایی در خط مقدم خدمات شهرداری قرار دارند.

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تهران، گفت: برای پایش ایام گذار و جلوگیری از کند شدن چرخه خدمت رسانی، نشستی با حضور شهرداران مناطق و علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست چهار ساعته، علاوه بر رصد موضوعات، سرپرست شهرداری، دستورات لازم را به خصوص در حوزه شهرسازی، خدمات شهری و عمران صادر کرد.

محسنی اظهارداشت: از اشکالاتی که در گذشته رخ داد و موجب کمرنگ شدن فعالیت معاونت هماهنگی مناطق شده بود، بحث انحلال این معاونت بود که زمان طولانی را به خود اختصاص داد.

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تهران گفت: باوجود این شرایط، نیروهای  ۸۰ نفری در اداره کل هماهنگی به طور مرتب مباحث را رصد و اعلام می کردند که نزدیک به ۲۷۰ مورد بازدید در سال جاری به غیر از بازدید های شخصی خودم از مناطق و نواحی داشتند.

وی ادامه داد: کار پویا و ارتباطات مستقیم با شهرداری نواحی و مناطق وجود دارد و در مقیاس مینیاتوری و به طور مستمر در سطح نواحی آسفالت ها برداشت و اصلاح می شود و تلاش می کنیم که کیفیت زندگی شهروندان را با وجود تمام مشکلات بهتر کنیم و از مسائل مردم بکاهیم.

محسنی اضافه کرد: در حوزه کرونا یک سری مجاهدت های خاموشی رخ داده است که جایی مطرح نمی شود مانند گندزدایی ها، حمل زباله های مردم و بیمارستانی، که خودمان هم با شرایط ناآشنا بودیم اما خدمات بسیاری به ویژه در حوزه بهشت زهرا عرضه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha