۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84447605
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۳۱ طرح عمرانی و صنعتی در جوین خراسان رضوی آماده بهره‌برداری است

سبزوار- ایرنا - فرماندار جوین گفت: ۳۱ طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی با هزینه ۳۵۷ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

حسین جمشیدی روز سه‌شنبه با تبریک فرارسیدن هفته دولت و  گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح‌های صنعتی، کشاورزی، خدماتی، آب و فاضلاب و آموزشی برخی از طرح‌های آماده شده برای افتتاح طی هفته دولت در شهرستان جوین است.

وی ادامه داد: واحد تولیدی لوله پلی اتیلن با سرمایه‌گذاری ۱۴۰میلیارد ریال و ایجاد ۷۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم یکی از طرح‌های شاخص شهرستان جوین  است که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار جوین گفت: با وجود برخی مشکلات اقتصادی با کار جهادی و تلاش بی وقفه مسوولان، مسیر توسعه و خدمات رسانی به مردم متوقف نشده است.  

شهرستان جوین با بهره مندی از کارخانه پارس فولاد، شرکت ماشین‌های الکتریکی و کارخانه اسید سیتریک یکی از قطب‌های صنعتی خراسان رضوی به شمار می رود.

این شهرستان با بیش از ۵۰ هزار هکتار زمین قابل کشت زراعی و باغی یکی از قطب‌های‌ کشاورزی در تولید محصولات راهبردی همچون چغندرقند، گندم و دانه روغنی کلزاست.

نقاب، مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha