اهل سنت نسبت به اهل بیت(ع) ارادت قلبی دارند

بندرعباس- ایرنا- امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: ما اهل سنت نسبت به بزرگان دین به ویژه اهل‌بیت رسول خدا(ص) از جمله امام سجاد(ع) ارادت قلبی داریم و هیچ تقیه‌ای در این امر نیست.

شیخ «عبدالباعث قتالی» سه شنبه شب در نشست «علمی نقش نیایش های امام سجاد(ع) در حکمرانی کنونی جامعه اسلامی» به میزبانی دانشگاه آزاد بندرعباس، اظهارداشت: صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) راهنمای انسان در کسب معرفت الهی است.
وی با اشاره به نقش دعاهای امام سجاد(ع) در زندگی انسان ها ادامه داد: دعا ارتباط با معبود است و برقراری این ارتباط دارای یک رمز است که تنها ائمه هدی و بزرگان دین و علما از این خصیصه برخوردارند.
امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: ما اهل سنت نسبت به بزرگان دین به ویژه اهل‌بیت رسول خدا(ص) از جمله امام سجاد(ع) ارادت قلبی داریم.
شیخ قتالی در این رابطه به زندگی اهل سنت و شیعه هرمزگان اشاره کرد که سال هاست مردمان شیعه و سنی این دیار به شکلی مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند و این امر می تواند الگویی برای سایرین باشد.
وی اضافه کرد: امروز همه ما نیاز به کسب معرفت نسبت به الله و سیره رسول خدا داریم و صحیفه سجادیه می توانند به ما در کسب معرفت نسبت خداوند و سنت پیامبر(ص) راهنمایی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha