تامین فضای بستری، قرنطینه و واکسیناسیون در مشهد در دست اقدام است

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: یکی ازخدمات مورد نیاز در مشهد، تامین فضای بستری، قرنطینه و واکسیناسیون است که با همت برخی مجموعه‌های اقامتی از قبیل هتل‌ها در دست اقدام است.

به گزارش استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون "مشهد مال" و فرایند آماده‌سازی برخی هتل‌ها برای پذیرش بیماران کرونایی با قدردانی از مجموعه‌هایی که در این شرایط سخت و بحرانی به کمک کادر درمان شتافتند، افزود: مجموعه مشهد مال فضای خوبی را برای ایجاد پایگاه واکسیناسیون اختصاص داده و لازم است سایر مجموعه‌هایی که دارای فضای مناسب هستند نیز نسبت به امداد رسانی به هم استانی‌ها مطابق نیاز ستاد مقابله با کرونا در استان اقدام کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده تمامی بقاع متبرکه استان آمادگی ارائه خدمات واکسیناسیون را فراهم نموده‌اند که امید است دانشگاه‌های علوم پزشکی بتوانند هماهنگی و اقدام لازم را در این خصوص انجام دهند.

طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا جان ۶۶۵ نفر را گرفت و در این مدت با تزریق ۷۶۴ هزار و ۱۸۵ دُز واکسن کرونا در کشور، رکورد واکسیناسیون روزانه دوباره شکسته شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون چهار میلیون و ۷۹۶ هزار و ۳۷۷ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۰۴ هزار و ۲۲ نفر رسیده است.  

همچنین تاکنون چهار میلیون و ۲۰ هزار و ۸۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha