کرونا در استان سمنان هشت خانواده دیگر را داغدار کرد

سمنان- ایرنا- طبق جدیدترین آمار رسمی، هفت نفر دیگر در فاصله ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و یک فرد مشکوک به کرونا در استان سمنان فوت کردند و با این حساب، تعداد درگذشتگان کرونا استان از ابتدا تاکنون به یکهزار و ۳۰۶ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بامداد شنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۴۲۱ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان طی همین مدت شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۵۷ هزار و ۹۳۷ نفر رسید. 

در حال حاضر ۷۵۵ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۴۴ هزار و ۲۳۰ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

بنابر این گزارش، با ترخیص ۹۱ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۱۴ هزار و ۲۶۲ نفر رسید.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت قرمز و شهرستان‌های سرخه، میامی و آرادان نارنجی کرونایی هستند.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی : از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه ۵۷۱ نفر دیگر از هموطنان بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۱۰۵ هزار و ۲۸۷ نفر رسید.

بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، در همین مدن ۳۶ هزار و ۲۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۷۹۹ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و۸۶۹ هزار و ۴۱۴ نفر رسید.

۷ هزار و ۸۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند، تا کنون ۲۸ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۱۶۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha