۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰
کد خبر: 84451823
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهیدان رجایی و باهنر الگوی ماندگار خدمت صادقانه هستند

ایلام - ایرنا - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی ماندگار خدمت صادقانه و مردم مداری بی منت هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی چراغی پور روز شنبه در نشست تخصصی ویژه گرامیداشت شهدای هشتم شهریور افزود: این روز تاریخی یادآور حادثه‌ای تلخ بوده که طی آن ملت ایران دو خدمتگزار مکتبی، دلسوز و مردمی را از دست دادند.

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر دو یار وفادار و صدیق بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بودند که تا لحظه شهادت برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده و هرگز از مسیر اسلام و امام (ره) جدا نشدند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه وقایع و رویدادهای سرنوشت‌ساز تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی همواره باید زنده نگه‌داشته شوند، تاکید کرد: تبیین و بازگو کردن ابعاد مختلف رخدادهای تاریخ انقلاب و بیان اهمیت و نقش آن‌ها در پیروزی و پیشرفت نظام اسلامی ایران از رسالت‌های غیرقابل‌انکار است.

چراغی پور یادآور شد: بر این اساس آیین بزرگداشت این شهیدان والامقام همزمان با سراسر کشور و با توجه به شرایط حاکم ناشی از ویروس کرونا در استان ایلام نیز برگزار می شود.

به گفته وی، این آیین دوشنبه هفته جاری هشتم شهریورماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha