۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۵۶
کد خبر: 84452170
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

علت حادثه رانندگی و جان‌باختن ۸ نفر در جهرم اعلام شد

شیراز-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در خصوص حادثه واژگونی و آتش‌سوزی خودروی که بامداد جمعه منجر به جان‌باختن هشت نفر شد، گفت: کارشناسان پس از حاضرشدن در صحنه، نداشتن توجه به جلو از سوی راننده را علت وقوع این تصادف اعلام کردند.

سرهنگ خسرو رزمجویی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی دقایق اولیه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور "جهرم-شیراز" به مأموران پلیس راه اعلام شد.

وی اظهار کرد: مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پژو پارس حامل هفت نفر اتباع بیگانه در مسیر مذکور در حرکت بوده که پس از واژگونی دچار آتش‌سوزی شده است.

وی توصیه کرد: بسیاری از تصادفات به علت عدم توجه کافی به جلو از جانب رانندگان به وقوع می‌پیوندد که می‌طلبد رانندگان در زمان رانندگی توجه به جلو را به‌طور کامل رعایت کنند تا شاهد حواث ناگوار و جبران‌ناپذیر نباشیم.

مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص هویت  جان‌باختگان گفت: سرنشینان این خودرو تبعه کشور افغانستان و همگی مردان جوان و میانسال بودند.

محمد رحمانیان افزود: این حادثه که بامداد جمعه پنجم شهریورماه جاری رخ داد،  قربانی دیگری غیر از این هشت نفر نداشته است.

این حادثه روبه‌روی نیروگاه سیکل ترکیبی در ابتدای جاده جهرم-شیراز اتفاق افتاد.

جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha