۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳
کد خبر: 84452890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین خانه پیشکسوتان ورزش کشور در کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه - ایرنا - اولین خانه پیشکسوتان ورزش کشور روز یکشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و جمعی از پیشکسوتان ورزش در موزه ورزش مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «صابر رحیمی» در این مراسم با اشاره به تاکید مهندس بازوند برای افتتاح این مجموعه گفت: پیشکسوتان سرمایه‌های ورزش استان هستند و ما باید از تجربیات شما در رشته‌های مختلف استفاده کنیم.

وی جایگاه پیشکسوتان در جامعه را بسیار والا توصیف کرد و اظهار داشت: همکاری یک تیم همدل و همراه در ورزش استان، حضور شما پیشکسوتان و مهندس بازوند که نگاه ویژه‌ای به ورزش دارند، منجر عملکردی قابل قبول و جهش در همه شاخص‌های توسعه‌ای ورزش در استان شده است.

اولین خانه پیشکسوتان ورزش کشور در کرمانشاه افتتاح شد

اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه موفق‌ترین اداره‌کل بوده است

رحیمی با اشاره به اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان استان در جشنواره شهید رجایی برای اولین‌بار رتبه برتر کشوری را به دست آورد، افزود: در این سه سال که در اداره‌کل ورزش خدمتگزار بودم، زیرساخت‌های ورزشی را از نقطه صفر مرزی، اورامانات، تا صحنه و هرسین توسعه دادیم بطوریکه در در جذب سرمایه‌گذار فوتبال گروه صنعتی مدلل ۱۶ میلیارد تومان را برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی هزینه کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افزایش سرانه ورزشی استان در سه سال اخیر خبر داد و گفت: بخش خصوصی ۴۹ میلیارد تومان در زیرساخت‌های ورزشی سرمایه‌گذاری کرده است و در شاخص افزایش سرانه ورزشی از رتبه سی‌ام به رتبه سوم رسیدم که موفقیت بسیار بزرگی است.

وی برگزاری مسابقات جهانی در کرمانشاه را موجب رونق اقتصادی استان دانست و تاکید کرد: در استانی که هشت سال میزبان جنگ تحمیلی بود ما مسابقات جهانی را برگزار کردیم و ظرفیت همه هتل‌های ما تکمیل بود تا دنیا بداند کرمانشاه استانی امن است.

رحیمی اداره‌کل ورزش و جوانان را موفق‌ترین اداره‌کل استان نامید و یادآور شد: این اداره‌کل ۱۲۰ هزار مخاطب سازمان‌یافته و حداکثر ۲۰۰ هزار مخاطب دارد اما توانستیم با همدلی و نپرداختن به حواشی کارهای بزرگی را برای ورزشکاران و ورزش‌دوستان انجام دهیم.

وی از کلنگ‌زنی و آغاز شش پروژه ورزشی در کرمانشاه خبر داد و گفت: اعتبارات لازم برای راه‌اندازی پیست اسکیت، کانوپولو، سوارکاری، اتومبیل‌رانی، زمین اسکواش و صخره‌نوردی جذب شده است و این پروژه‌ها در مجموع ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha