۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 84453254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازسازی اسکله تفریحی و اخبار کوتاه کیش

۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۲۷
کد خبر: 84453254
بازسازی اسکله تفریحی و اخبار کوتاه کیش

کیش - ایرنا - بازسازی اسکله بزرگ تفریحی، انجام بیش از ۵۸ هزار بازدید از مراکز خدمات گردشگری، کسب ۱۱ عنوان قهرمانی بین المللی توسط دختران کاراته کار و برگزاری مسابقات ژیمناستیک دختران از جمله اخبار جزیره کیش است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اشاره به تخصیص منابع مالی برای بازسازی اسکله بزرگ تفریحی کیش اظهار داشت: این جزیره به عنوان قطب گردشگری است از این رو باید اقدامات موثری در حوزه های عمرانی و گردشگری انجام شود.

 عبدالنبی شرفی با بیان این که اولویت بندی طرح های شهری از شاخص های مهم توسعه و پیشرفت زیرساخت های عمرانی و گردگشری در این منطقه است، افزود: معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با انجام مطالعات تحقیقاتی،  زمینه بازسازی اسکله بزرگ تفریحی جزیره را در این منطقه فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: طرح هایی از ابتدا تا پایان امسال در حوزه عمرانی از جمله تکمیل برخی از بناها، مصلای بزرگ کیش، کاخ مرجان، ساختمان دادگستری، توسعه، تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

انجام بیش از ۵۸ هزار بازدید از مراکز خدمات گردشگری

مدیر نظارت بر مراکز و اماکن گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز گفت: امسال ۵۸ هزار و ۳۷۳ بازدید از مراکز ارائه خدمات گردشگری، تجاری، حمل و نقل و طرح های عمرانی و ورزشی در این منطقه انجام شده است.

علی ابراهیمی معینی افزود: این بازدید ها مراکز ارائه خدمات گردشگری، غرفه های خدماتی و تجاری، وسایل حمل و نقل، طرح های عمرانی و مراکز ورزشی کیش انجام شده است.

وی اضافه کرد: نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در پنج هزار و ۵۰۰ مرکز ارائه خدمات در جزیره کیش بر عهده این مرکز بوده که در نتیجه این نظارت ها ۷۹ مرکز پلمب شده است.

بازسازی اسکله تفریحی و اخبار کوتاه کیش

کسب ۱۱ مدال توسط دختران کاراته کای کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، دختران کاراته کای این جزیره در رقابت های بین المللی کاتای مجازی سبک شیتوریو اینویی با مربیگری هاجر راستگو موفق به کسب سه مدال طلا ، پنج نقره و سه برنز کسب کردند.

رقابت های بین المللی کاتا مجازی آقایان و بانوان رده سنی نونهال تا بزرگسال سبک شیتوریو اینویی ها ایران با حضور بیش از ۵۰۰کاراته کا از کشور های هند،کویت،افغانستان، گرجستان،ترکیه و تیم های داخلی از سراسر کشور یکم و دوم شهریور برگزارشد.

دختران کاراته کای کیش شامل عسل صبور ، موژان مومنی، سمانه کمالی مدال طلا، رونیکا پوربهلول ، کوثر ره پیش، دلارام ولی پور ،  فاطمه صادق پور ، رقیه رضایی مدال نقره، ساره رضایی ، محدثه بروغنی و مهتا معصومیان مدال برنز این مسابقات را کسب کردند..

 برگزاری رقابت دختران ژیمناست در کیش

مسابقات ژیمناستیک ویژه دختران پنج تا هشت سال از سوی هیئت ژیمناستیک موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش به صورت مجازی برگزار شد.

هلما کمالی،  نیلا احمدی مرندی و  سدنا کماکلی در حرکت پل زیر پنج سال، النا نظری، اندیا سفیدگران و  مهراس اسرایی در حرکت پل زیر ۶ سال و السا نظری،  سدنا پور پاشا،  سام کیا پاشا و شمیم نیکجو  در حرکت پل زیر هفت سال به عنوان برترین شناخته شدند.

 همچنین ثمین فریدونی،  ارشیدا قیصری و  اریکا دیواندری در حرکت نگه داشتن زاویه زیر هشت سال، ایناز عبادی ،  مهلا کمالی و نهانا خالقی در حرکت نگه داشتن زاویه بالای ۱۰ سال و بهاره مصلایی، مریم حق پناه و سما ساعدی در حرکت نگه داشتن بالانس بالای ۱۰ سال برتر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha