۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84454678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۴ خانوار زیرپوشش کمیته امداد اردبیل صاحب مسکن شدند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت ۵۴ خانوار فاقد مسکن تحت پوشش این نهاد در این استان صاحب خانه شدند. 

به گزارش ایرنا ، حسین دشتی روز دوشنبه در آئین بهره برداری از مسکن مددجویان با بیان اینکه تهیه مسکن مناسب برای مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد است، افزود: برای خرید و ساخت مسکن این خانوارها ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۳۰۰ خانوار نیازمند مالی در استان اردبیل فاقد مسکن مناسب بوده و نیازمند توجه این نهاد برای احداث مسکن هستند، اظهارکرد: تامین مسکن برای خانوارهای تحت حمایت که در واحدهای مسکونی نامناسب زندگی می‌کنند، ضروری است.

وی بیان کرد: امیدواریم با کمک و یاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم و خیرین گام‌های موثرتری در این زمینه برداشته شود و زمینه بهره‌مندی این خانوارها از مسکن مناسب فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: رفع مشکل مسکن مهم‌ترین دغدغه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد است و با تامین مسکن مناسب برای خانوارهای فاقد مسکن مسیر توانمندسازی و خودکفایی آنها هموارتر می شود.

دشتی ادامه داد: بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از منزل مناسب موجب دلگرمی مددجویان شده و باعث می شود آنها با روحیه و امید بیشتری به زندگی ادامه دهند.

وی گفت: مردم و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌ پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت برسانند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: برای آشنایی از نحوه کمک‌رسانی به محرومان جامعه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ این نهاد نیز در اختیار مردم و نیکوکاران قرار دارد.

به گزارش ایرنا، ۴۱ هزار و ۴۳۸ خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha